vida
عمومي

 

معرفي بهترين و معروف ترين برند هاي لوازم آرايشي
برندهاي لوازم آرايشي ، معرفي برندهاي معتبر لوازم آرايشي
براي آشنايي با بهترين و معروف ترين برند لوازم آرايشي هرگز اين مطلب را از دست ندهيد زيرا 10 برند معروف و برتر لوازم آرايشي براي شما جمع اوري شده است.
معروف ترين و برترين برندهاي لوازم آرايشي
خانم ها گرايش زيادي به زيبا شدن دارند و تمايل دارند هنگامي كه در انظار عموم ظاهر مي شوند چهره زيبا و دلربايي داشته باشند . اين دسته از خانم ها با استفاده از انواع لوازم آرايشي به زيباتر شدن خود كمك مي كنند .نوشتن رپرتاژ آگهي

شركت هاي آرايشي و بهداشتي زيادي در سرتاسر دنيا به توليد لوازم آرايشي پرداخته اند و در سطح دنيا برندهاي معروف و متعددي در حوزه لوازم آرايشي و بهداشتي وجود دارد كه به زيبايي بانوان كمك مي كنند . در اين بخش از دنياي مد نمناك به معرفي معروف ترين و بزرگترين برندهاي آرايشي اشاره مي كنيم.

برندهاي لوازم آرايشي

معروف ترين برندهاي لوازم آرايشي را بشناسيد
بهترين برندهاي محصولات آرايشي
محصولات زيبايي حس اعتماد به نفس را در افراد بالا مي برد و موجب مي شود كه آنها در تمام مدت حضور در اجتماع احساس زيبايي و جذاب بودن داشته باشند. اما برخي از مواد آرايشي نامرغوب سبب آسيب به پوست و از بين رفتن زيبايي مي شود بنابراين اينكه چه لوازم آرايشي انتخاب كنيم بسيار پر اهميت است اما با ازدياد محصولات و مارك ها تقريبا يافتن بهترين برند محصولات ارايشي دشوار است.

محصولات زيبايي بايد حاوي مواد طبيعي نيز باشند و براي پوست شما مناسب باشند. برندهاي آرايشي معروف در سطح دنيا در بردارنده بهترين نتيجه ممكن بوده و ايمني مناسبي را نيز در بر داشته اند.در ادامه شما را با ليستي از بهترين برندهاي آرايشي كه از شهرت بسزايي برخوردارند آشنا خواهيم كرد.

شماره 10:كلينيكClinique

برند كلينيك برندي استثنايي در سرتاسر جهان است كه براي هر منطقه جغرافيايي محصولات مناسب با پوست مردم آن منطقه ارائه مي دهد. محصولات اين برند هيچ گونه حساسيتي در پوست ايجاد نمي كنند و از اين رو توصيه بسياري از متخصصان پوست اين برند است. اين برند شهرت خود را در ميان لوازم ارايشي تمامي ملكه ها دارا مي باشد.

كلينيكClinique

برند كلينيك توصيه متخصصان پوست
شماره 9:MAC

برند مك برندي است كه تحسين تمامي افراد را برانگيخته و موجب رضايت تمامي علايق و سليقه ها شده است. اين برند در ميان افراد مشهور نيز بسيار پرطرفدار است و داراي طيفي اختصاصي از محصولات زيبايي است. اين محصولات كيفيت بالايي دارند و توليدات آن نيازهاي تمامي زنان را تامين نموده است.

MAC مك

محصولات آرايشي با كيفيت برند مك
شماره 8:مايبيلينMaybelline

يكي از محصولاتي كه موجب زيبايي خيره كننده زنان مي شود مارك مايبيلين است كه مي توان در آخرين لحظه از آنها استفاده كرده و از منزل خارج شد.برند مايبيلين در ميان انواع مختلف مردم شهرت بسياري دارد و برندي در حال شكوفايي مي باشد.

مايبيلينMaybelline

مارك مايبيلين از بهترين برندهاي لوازم آرايشي
شماره 7:اربان ديكيUrban Decay

يكي از بهترين برندها در سراسر دنيا اربان ديكي است كه در سال 1996 تاسيس گرديده است.محصولات اين برند از تنوع زيادي برخوردارند و در مدت كوتاهي توانسته اند شهرت زيادي را به دست بياورند و چشم ها را به خود خيره سازند.

اربان ديكيUrban Decay

شهرت برند اربان ديكي در بين خانم ها
شماره 6:اوريفليمOriflame

يكي از برترين شركت ها در زمينه لوازم ارايشي شركت اوريفليم است كه در سال 1967 توسط دو برادر سوئدي بنيان گذاري شد. اوريفليم شهرت زيادي را در بين برندهاي آرايشي دارد و همانند اربان ديكي سهم بسيار بزرگي را از بازار لوازم ارايشي به خود اختصاص داده است. اين شركت مقداري از در آمد امور خيريه مي كند.

اوريفليمOriflame

اوريفليم يكي از برترين شركت ها در زمينه لوازم آرايشي
شماره 5:كاور گرل Cover Girl

يكي از مشهورترين برندها در سرتاسر جهان برند لوازم آرايشي آمريكايي كاور گرل است كه موفقيت خود را علاوه بر كيفيت محصولاتش مديون تبليغات چهره هاي مشهوري مانند كريستي برينكلي و تيرا بانكس است . اين برند آرايشي در بين افراد مشهور طرفداران زيادي دارد.

كاور گرل Cover Girl

كاور گرل Cover Girl برند پرطرفدار در بين افراد مشهور
شماره 4:آون Avon

يكي از بهترين محصولات ارايشي مي تواند لوازم آرايشي توليدي آون است كه در بازار فروش مقام دوم را بخود اختصاص داده و در بيش 140 كشور جهان فروش بسيار سريعي دارد. شهرت اين شركت توليد كننده لوازم آرايشي از استراتژي فروش خانه به خانه مي باشد.

آون Avon

فروش آون Avon در بيش 140 كشور جهان
شماره 3:رولون Revlon

قديمي ترين و مورد اعتمادترين برند در لوازم ارايشي مارك رولون است كه انواع رژ لب و وسايل مراقبتي از لب معروفي دارد و به همين خاطر مورد توجه زنان جوان قرار گرفته است. يكي ديگر از محصولات پرطرفدار لورن كرم ها و محصولات مراقبت از پوست آن است كه شهرت اين شركت را به حداكثر رسانده است.

رولون Revlon

مارك رولون قديمي ترين و مورد اعتمادترين برند در لوازم آرايشي
شماره 2:اتود Etude

از جديدترين و جوانترين برندها در دنيا برند اتود مي باشد كه محصولات متنوع آن از كيفيت بالايي برخوردار هستند وبه همين علت در كوتاه مدت توانسته اند نظر مشتريان را به خود جلب نمايند . اين برند محصول كشور كره جنوبي مجموعه رنگي متنوع بزرگي را ارائه كرده كه پيشرفت قابل توجهي را در دنياي مد و زيبايي به دست آورده است.

اتود Etude

برند اتود محصول كشور كره جنوبي
شماره 1:لوريل گروپ L’Oreal Group

لوريل گروپ بهترين برند در صنعت لوازم آرايشي لوريل گروپ است كه داراي تنوع محصولي بيش از 500 عنوان است . اين شركت ابتدا به توليد رنگ مو پرداخت و سپس به توليد محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از مو، عطرهاي متنوع و ... پرداخت.

منبع:

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ دى ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۱۹:۲۷ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی