vida
عمومي

آموزش حسابداري رايگان :

آموزش حسابداري نياز با استفاده از اساتيد و مديران مالي با سابقه و عضو هيئت علمي دانشگاه مانند دكتر ساسان مهراني ، اقدام به توليد محتواي آموزشي با كيفيت و صحيح طبق آخرين استانداردهاي حسابداري و منطبق با بازار كار نموده‌ تا با خيال آسوده و بصورت گام به گام ، حسابداري را از سطح مبتدي تا حرفه اي بياموزيد و از آن در محيط كار واقعي به عنوان يك مرجع قابل اطمينان استفاده كنيد .   جهت آشنايي بيشتر علاقمندان با محصولات آموزشي ما ، ۱۵۰ دقيقه از مجموع ۵۳ ساعت فيلم آموزش صفر تا صد حسابداري تحت عنوان آموزش حسابداري رايگان براي علاقمندان به اين حرفه پول ساز قابل دانلود مي‌باشد . جالب است بدانيد طبق آخرين نظر سنجي از كاربران سايت ، درآمد حسابداراني كه بسته صفر تا صد را مشاهده نموده‌اند بيشتر از سه برابر افزايش يافته است . اين اطمينان به شما نيز داده مي‌شود كه پس از مشاهده مجموعه فيلم هاي آموزش نياز ، به سرعت گوي سبقت را از ساير حسابداران خواهيد ربود.

 

 

 

 

دانلود ۱۵۰ دقيقه آموزش حسابداري رايگان

آموزش حسابداري بازار كار از صفر تا صد

آموزش حسابداري به روش انتقال تجربه :

هدف ما از توليد محصولات آموزش حسابداري ارائه محتواي با كيفيت و آميخته با تجربه كارشناسان ارشد ، مديران مالي و اساتيد عضو هيئت علمي دانشگاه كه غالباً دسترسي به اطلاعات و همچنين شركت در كلاسهاي حضوري آنها براي عموم امكان‌پذير نيست و همچنين يادگيري تكنيكهاي حسابداري در محيط كار واقعي ، اشتغال سريع جويندگان كار و ارتقاي سطح دانش فني و علمي حسابداران در اين حرفه پول ساز مي‌باشد .

 

در واقع آموزش حسابداري تصويري همان كلاس آموزشي است كه بصورت تصويري و مجازي تشكيل مي‌گردد ، افرادي كه حسابداري را بصورت غيرحضوري مي آموزند ، يا فرصت كافي براي شركت در كلاس‌هاي حضوري را نداشته و يا تمايل به پرداخت هزينه‌هاي بالاي آن ندارند. با توجه به اين مهم تيم توليد محتواي اين شركت از ميان صدها مطلب آموزشي ، صرفا مطالبي را  مورد نياز حسابداران در بازار كار ميباشد را انتخاب و پس از ارائه آن به مراجع ذيصلاح و دريافت تاييديه‌، اقدام به انتشار آن براي يادگيري صفر تا صد آن مبحث آموزشي نموده است.

 

 

 

ليست محصولات آموزش حسابداري نياز

ارتقاي شما را در حسابداري تضمين مي كنيم !

تجربه ثابت كرده هميشه افراد موفق به دنبال راه ميانبري صحيح و قابل اعتماد براي رسيدن به اهدافشان هستند. اما سئوال اينجاست كه چگونه ميتوان در حسابداري اين ميانبر را پيدا كرد؟ جواب اين سئوال اين جمله كوتاه است : استفاده از تجربه مديران مالي . آموزش صفر تا صد حسابداري طوري طراحي شده كه با كمترين هزينه و در كوتاه‌ترين زمان ممكن به بيشترين سطح از اطلاعات كاربردي براي ورود اين حرفه پول ساز دسترسي پيدا كنيد.

 

طي بررسي‌هاي به عمل آمده از كاربران سايت ، سطح اطلاعات كاربردي و درآمد حسابداراني كه آموزش صفر تا صد را مشاهده نمودند ، بيشتر از سه برابر افزايش يافته است .

 

آموزش صفر تا صد حسابداري نياز دوره جامعي است كه در آن فقط مباحث كاربردي و آنچه در محيط بازار كار اتفاق خواهد افتاد به كاربران انتقال مي‌يابد و طوري طراحي شده كه حتي افرادي كه هيچ اطلاعاتي از حسابداري ندارند نيز به سادگي بتوانند اين حرفه را بصورت جامع و كاربردي از زبان مديران مالي به روش انتقال تجربه بياموزند. آموزش صفر تا صد حاوي ۵۳ ساعت فيلم آموزشي از اطلاعات مقدماتي و پايه حسابداري تا تجزيه و تحليل صورتهاي مالي، جزوات pdf و چهارصد تست ارزيابي اينترنتي مي‌باشد. نقشه راه مدون براي علاقمندان بصورت كاملا هوشمندانه توسط مديران مالي براي ورود سريع به بازار كار و درآمد‌زايي از اين حرفه در متن آموزش‌هاي كاربردي گنجانده شده است.

 

 

 

آموزش حسابداري بازار كار از صفر تا صد

سايت  آموزش حسابداري رايگان

وقتي عبارت آموزش حسابداري رايگان را در اينترنت جستجو مي‌كنيم ، پر است از آموزش‌هايي كه در سايتهاي اشتراك گذاري فيلم قرار دارند و علاقمندان به اين حرفه نيز براي آموزش مباحث مالي كه قلب هر بنگاه اقتصادي است به‌ آن مراجعه و به عنوان يك مرجع آموزشي محتويات آنرا مرور مي‌كنند . اما غافل از اينكه محتواي اين مطالب در صورتي كه با استانداردهاي حسابداري و بازار كار كوچكترين مغايرتي داشته باشد مي‌تواند در محيط كار واقعي خسارات جبران ناپذيري مانند جرائم سنگين مالياتي به همراه داشته باشد و در بهترين حالت موجب از دست دادن شغل شما گردد. اما جاي نگراني نيست !

 

حسابداري نياز اولين توليد كننده آموزش حسابداري بازار كار بصورت تخصصي براي ورود علاقمندان به حرفه حسابداري قدمهاي بسيار بلندي برداشته است . ارائه فيلم هاي آموزشي رايگان ، مقالات حسابداري كاربردي از معتبرترين منابع حسابداري دنيا ، توليد فيلمهاي آموزشي با كيفيت بالاي محتوايي و تصويري ، به روز رساني منظم محتواي آن طبق قوانين و استانداردهاي حسابداري و استفاده از اساتيد مجرب و مديران مالي با تجربه .

 

تمام اين بخشها به لطف ۱۲ سال كار بي وقفه تيم توليد محتواي اين مجموعه است كه مي‌تواند دروازه‌اي براي متقاضيان حرفه حسابداري در بازار كار باز نمايد . ما تا امروز موفق به توليد ۹ بسته آموزشي شامل ۵۳ ساعت مجموعه فيلم هاي آموزش حسابداري و حسابرسي شده ايم ، شما نيز اگر به دنبال يك فرصت طلايي براي ورود به بازار كار هستيد يا به اين مي انديشيد كه ره صد ساله را يك شبه طي كنيد و به يك حسابدار موفق مبدل شويد ، پيشنهاد خوبي براي شما داريم . لطفا اين ويدئو را با دقت مشاهده نماييد :

 

 

 

نمايشگر ويديو

 

00:00

41:50

 

 

 

 

آموزش حسابداري نياز ، راه ميانبري مطمئن و پشتوانه علمي شما براي ورود به بازار كار است .

 

 

اطلاعات بيشتر در مورد آموزش حسابداري بازار كار

 

 

مجموعه فيلم هاي آموزش حسابداري

شركت حسابداري بيلان برتر در سال ۱۳۸۶ با هدف ارائه خدمات حسابداري و آموزش‌ هاي كاربردي در حوزه حسابداري با نام تجاري نياز فعاليت خود را آغاز نموده است . بلافاصله پس از انتخاب تيم داخلي خود ، از بين متخصصين اين حوزه و با استفاده از مديران مالي با تجربه و اساتيد برتر دانشگاه، شروع به تحقيق و جستجو در بين نرم افزار‌هاي آموزشي نموديم تا بتوانيم ضمن اطلاع روشهاي آموزش حسابداري موجود ، روشي نوين براي يادگيري حسابداري جهت انتقال تجربه و اشتغال سريع دانشجويان و علاقمندان به اين حرفه و نيز افزايش سطح دانش فني و علمي حسابداران نماييم .

 

پس از تحقيق و بررسي و جمع آوري اطلاعات تمامي محصولات آموزشي در زمينه حسابداري متوجه شديم ، آموزش‌هاي موجود در آن تاريخ صرفا همان تكرار دروس تئوري يا به تعبيري مجموعه اي از كتاب‌هاي صوتي است و اين موضوع ما را براي توليد بسته هاي آموزش حسابداري بصورت كاربردي با محوريت انتقال تجربه مديران مالي مصمم‌‌تر نمود. پس از كار و تلاش شبانه روزي مديران و پرسنل اين شركت تا امروز ۹ بسته آموزشي در قالب ۵۳ ساعت فيلم ، جزوات pdf و چهارصد تست ارزيابي اينترنتي كه در برگيرنده تجربيات بيست ساله مديران مالي حاوي سرفصلهاي بسيار مهم و كاربردي براي ورود به بازار كار مي باشد، توليد و عرضه نموده ايم .

 

 

 

ليست محصولات آموزش حسابداري نياز

 

 

آموزش حسابداري بصورت عملي و گام به گام

برنامه مدون و نقشه راه آموزش ، مهمترين اصل در آموزشهاي كاربردي است . به همين خاطر براي توليد و ارائه محتواي ناب و تجربيات كاربردي فرض خود را بر اين نهاديم كه متقاضيان اين محصولات هيچ اطلاعاتي از حسابداري ندارند و اولين محصول خود را با عنوان آموزش حسابداري از پايه وارد سبد خريد نموديم تا علاقمندان به اين حرفه بتوانند پايه هاي علمي خود را از نو به روز رساني نموده و افرادي كه اطلاعاتي از حسابداري ندارند نيز با يك شيب ملايم و بصورت قدم به قدم شروع به يادگيري اين حرفه پول ساز نمايند . آموزش حسابداري مقدماتي از اطلاعات پايه حسابداري شروع و از فصل دوم محيط كار واقعي را براي كاربر مجسم مي سازد .

 

مباحثي مانند بانك ، صندوق و تنخواه، درآمد و هزينه، اسناد دريافتني و پرداختني ، حساب مشتريان، خريد و فروش تا سپرده ها ، سرمايه و جاري شركا و در نهايت بستن حسابهاي سال مالي بخشي از سرفصلهاي اين فيلم آموزش است . اما يادگيري اصول حسابداري شرط اول و لازم براي ورود به بازار كار است ولي اين موضوع كافي نبود و از آنجايي كه تمامي رويدادهاي مالي در نرم افزار ثبت خواهد شد ما نيز براي تكميل اين محصول آموزش نرم افزار حسابداري را به اين مجموعه اضافه نموديم اما كدام نرم افزار بيشترين مخاطب را در بين صاحبان مشاغل دارد ؟ با كمي بررسي متوجه شديم كه از بين نرم افزار هاي مالي نرم افزار هلو پر كاربرترين نرم افزار حسابداري است . بلافاصله آموزش جامع نرم افزار هلو را به سرفصلهاي آموزشي اضافه نموديم تا علاقمندان به اين رشته همراه با آموزش اصول حسابداري با نرم افزارهاي حسابداري نيز آشنا گردند .

 

 

 

فيلم آموزش حسابداري

 

 

همانطور كه پيش‌بيني كرديم اين محصول با استقبال خوبي مواجه گرديد . ما نيز بلافاصله با استفاده از تيم توليد محتواي حسابداري حرفه اي و زير نظر مديران مالي شروع به توليد محصول دوم يعني آموزش حسابداري حقوق و دستمزد نموديم . محاسبه حقوق پرسنل يكي از وظايف ماهانه حسابداران به‌شمار مي‌آيد اما غير از محاسبه و ثبت هاي مالي حقوق مي‌بايست ماليات و بيمه پرسنل نيز بصورت صحيح با افزودن مزاياي مشمول ماهيانه و كسر كسورات قانوني و تعهدي مانند مساعده ، وام و … محاسبه و به عنوان كسورات از مبلغ كل كسر و پرداخت گردد . پس از آن توسط نرم افزارهاي مربوطه ، مبلغ بيمه و ماليات حقوق محاسبه و از طريق سايت تامين اجتماعي و سازمان امور مالياتي كشور ارسال و پرداخت گردد . در اين محصول ضمن آموزش محاسبه حقوق و دستمزد نحوه تنظيم و ارسال ليست بيمه و ماليات حقوق نيز بطور جامع توضيح داده شده است .

 

ابزارهاي نرم افزاري مانند اكسل كمك بسياري به حسابداران جهت ارائه گزارشات مالي و مديريتي خواهد نمود . امروزه در بازار كار ميتوان گفت حسابداري بدون اين ابزارها غير ممكن است و استفاده از اكسل يا نرم افزار هاي حسابداري به جزو جدا نشدني اين حرفه تبديل شده است . به همين دليل سومين محصول خود را با عنوان آموزش حسابداري با اكسل توليد و عرضه نموديم . در اين محصول تمامي فرمولهاي مورد نياز براي ساخت جداول حسابداري را بطور كامل بررسي نموده ايم . حسابداران با يادگيري مباني اكسل و رابطه آن با فرمولهاي حسابداري مي توانند گزارشات مالي و مديريتي بسياري مانند سود و زيان جامع يا صورتهاي مالي ، استهلاكات ، جدول بهاي تمام شده و حتي فيش حقوقي را طراحي و ارائه نمايند .

 

آموزش حسابداري حرفه اي

همزمان با توليد اين محصولات بحثهاي مالياتي بسيار پررنگ تر از گذشته در بين حسابداران و صاحبان مشاغل خود را نشان ميداد و با توجه به تقاضاي علاقمندان به سرعت شروع به توليد آموزشهاي مالياتي زير نظر مميزين و مديران ارشد مالياتي نموديم تا علاقمندان به حسابداري را نحوه محاسبه ، تنظيم و ارسال معافيت‌ها و جرائم مالياتي آگاه نماييم . از آنجايي كه مباحث مالياتي و ارزش افزوده در طبقه بندي آموزش حسابداري حرفه اي قرار دارد  ما نيز چهارمبن محصول خود را تحت عنوان آموزش تنظيم اظهارنامه مالياتي و ارزش افزوده وارد سبد خريد نموديم .

 

در اين مجموعه بطور كامل نحوه انتقال اعداد از گزارشات مالي سال جاري و اظهارنامه مالياتي سال گذشته ، نحوه تنظيم جداول مالياتي و همچنين نحوه ارسال آن از طريق سايت سازمان امور مالياتي كشور را مي‌آموزيد . اما اين پايان كار نبود و تازه در تازه اي به روي ما براي توليد بسته هاي آموزش حسابداري حرفه اي باز شد . يكي از بزرگترين دغدغه هاي حسابداران براي ارائه گزارشات مالي صحيح به مديران و از طرفي ديگر مديران كسب و كارها تخمين قيمت تمام شده كالا و محصولات بطور صحيح براي اخذ تصميمات مديريتي و ادامه حيات آنها مي باشد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۶:۲۴ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی