vida
عمومي

 


تعداد بيشماري محصولات آرايشي و بهداشتي در بازار وجود دارند كه اين تعداد زياد و تنوع بالاي برندها و انواع مختلف آن‌ها مي‌تواند گيج كننده باشد و خانم‌ها را در انتخاب محصولات ضروري و مناسب سردرگم كند. اين سردرگمي نه تنها باعث هزينه‌هاي زياد و غيرضروري مي‌شود بلكه ممكن است نيازهاي ضروري و اصلي نيز تحت پوشش قرار نگيرند و آن طور كه بايد از محصولا آرايشي و بهداشتي بهره و سود نبريد. اما در ميان اين همه محصولات آرايشي و بهداشتي متنوع كدام موارد ضروري هستند و حتما بايد آن‌ها را داشته باشيد؟ در اين مقاله اختصاصي از مجله قرمز آن محصولاتي را معرفي مي‌كنيم كه حتما بايد داشته باشيد و با داشتن و استفاده از آن‌ها به چيز ديگري نياز نداريد.

پاك كننده صورت
پاك كردن پوست و شستن صورت به صورت روزمره از ضروري‌ترين نيازهاي هر فرد است و براي اين كار شما به شوينده مناسب صورت نياز داريد، شوينده‌ها و پاك كننده‌هايي كه نياز به آبكشي دارند معمولا اولين انتخاب هستند و در كنار آن‌ها پاك كننده‌هاي ميسلار هم مي‌تواند براي راحتي بيشتر هر روز استفاده شود.


كرم دور چشم
محصولات آرايشي و بهداشتي ضروري


پوست اطراف چشم نازك‌ترين و خشك‌ترين قسمت پوست بدن است و به همين دليل هميشه اولين چروك‌ها در اين قسمت تشكيل مي‌شود. براي پيشگيري از اين اتفاق لازم است از ميانه و اواخر دهه بيست زندگي استفاده از كرم دور چشم را آغاز كنيد. كرم‌هايي كه حاوي هيالورونيك اسيد هستند بهترين نوع كرم دور چشم هستند.

فونداسيون يكي از محصولات آرايشي و بهداشتي مهم
پوست شما هميشه در حالت ايده‌آل قرار ندارد و گاهي (براي برخي افراد هميشه) خوب است كه از كرم پودر و فونداسيون براي يكدست كردن سطح پوست و جلوه بهتر آرايش استفاده شود. كرم پودر را همرنگ پوست خود و بر اساس نياز و ويژگي‌هاي آن انتخاب كنيد.

كرم مرطوب كننده بدن
محصولات آرايشي و بهداشتي ضروري


بيشتر خانم‌ها به مرطوب كردن صورت خود اهميت مي‌دهند اما پوست بدن را فراموش مي‌كنند. هرچند پوست بدن نسبت به صورت در معرض آسيب كمتري است اما لازم است كه هر بار پس از استحمام (به خصوص حمام آب گرم) از كرم مرطوب كننده مناسب روي پوست بدن استفاده شود.

رژگونه
محصولات آرايشي و بهداشتي ضروري


هيچ آرايشي بدون رژگونه كامل نيست و اين رژگونه است كه به چهره شما طراوت مي‌دهد و آن را جوان و درخشان نشان مي‌دهد. پس اگر قصد آرايش كامل داريد حتما رژگونه هم استفاده كنيد و آن را از رنگ مناسب پوست خود تهيه كرده و به روش درست به كار ببريد تا آرايشي طبيعي داشته باشيد.

نرم كننده مو
مهم نيست موهاي صاف و نرم داشته باشيد يا وز و حجيم، استفاده از نرم كننده يكي از كارهاي ضروري در مراقبت و بهداشت مو است. نرم كننده رطوبت از دست رفته مو را به آن باز مي‌گرداند و تحت شرايطي مي‌تواند جايگزين شامپو هم باشد. نرم كننده را حتما متناسب با جنس موي خود انتخاب كنيد.

بالم لب يكي از محصولات آرايشي و بهداشتي ضروري
محصولات آرايشي و بهداشتي ضروري


لب‌ها در طول روز در معرض عوامل محيطي آلودگي، خشكي و … قرار دارند و به همين دليل خشك و پوسته پوسته مي‌شوند. براي مقابله با اين عارضه لازم است كه مرتب از بالم لب استفاده كنيد. بالم لب با ايجاد مانع از خشك شند رطوبت سطح لب جلوگيري كرده و آن را نرم و براق مي‌كند.

لوسيون بدن
لوسيون بدن كاربرد آرايشي و زيبايي دارد و تقريبا معادل كرم پودر براي بدن است. اين لوسيون‌ها با يكدست كردن رنگ پوست و پوشاندن لكه‌ها زيبايي آن را بيشتر مي‌كنند و اگر خاصيت ضدآفتابي هم داشته باشند با يك تير دو نشان زده‌ايد.

خط چشم
مهم نيست چقدر اهل آرايش باشيد، اين كه كشيدن خط چشم دنباله دار و بلند كار هرروزه شما باشد يا به يك خط نازك داخل چشم بسنده كنيد در هر صورت شما به خط چشم نياز خواهيد داشت. اگر آرايش سريع و نه چندان بي‌عيب را ترجيح مي‌دهيد خط چشم مدادي را امتحان كنيد، خط چشم‌‌هاي ژلي و مايع هم براي كساني كه وقت و تمرين زيادي دارند مناسب است.

اسپري مو
اگر يك مدل موي تميز و زيبا مي‌خواهيد كه با وزش باد دگرگون نشود لازم است كه پس از درست كردن موها از اسپري مو هم استفاده كنيد. اسپري مويي را انتخاب كنيد كه بوي خوبي داشته باشد و موها را سنگين نكند و حالت چسبندگي به آن ندهد.

اسكراب بدن يكي از محصولات آرايشي و بهداشتي ضروري
پوست بدن نيز مانند پوست صورت نياز به اسكراب و لايه برداري مرتب دارد و اين لايه برداري با اسكراب‌هاي شيميايي وو فيزيكي امكان پذير است. اين اسكراب‌ها را روي پوست مرطوب ماساژ دهيد و آبكشي كنيد تا اثري از آن و سلول‌هاي مرده پوست روي آن باقي نماند.

شامپوي خشك
محصولات آرايشي و بهداشتي ضروري


زماني پيش مي‌آيد كه موهاي شما چرب شده‌اند ولي وقت حمام كردن و شامپو زدن موها فرا نرسيده است. در اين موقعيت شما بايد از شامپوي خشك استفاده كنيد. شامپوي خشك را شب روي موها اسپري كنيد و تا صبح شاهد از بين رفتن چربي‌هاي اضافي روي آن باشيد.

كرم مرطوب كننده صورت
پوست صورت شما بايد هميشه مرطوب باشد و اين رطوبت را از دست ندهد تا دچار چروك و آسيب‌هاي ديگري نشود. خشكي پوست نه تنها منجر به چروك پوستي مي‌شود بلكه مي‌‌تواند التهاب پوست را افزايش داده و باعث آسيب‌هاي جدي شود.

ضدآفتاب روزمره
محصولات آرايشي و بهداشتي ضروري


آفتاب از عوامل آسيب رسان به پوست صورت و بدن است و بهترين روش براي جلوگيري از اين آسيب‌ها (كه گاهي ممكن است خطرناك هم باشند) استفاده روزمره از كرم ضدآفتاب است. كرم ضدآفتاب را متناسب با نوع پوست خود و شدت تابش نور خورشيد در محل زندگي خود انتخاب كنيد.

كرم دست
دستان شما هرروز در معرض تماس با مواد شوينده و عوامل محيطي متعددي قرار دارند و ممكن است پوست دست در اثر اين عوامل خشك و ملتهب شود. براي جلوگيري از اين اتفاق هر شب از كرم دست مناسب و آبرسان استفاده كنيد و پوست دست را نرم و مرطوب نگه داريد.

ريمل
زيبايي مژه‌ها و چشم‌ها نقش مهمي در زيبايي چهره دارند و ريمل مي‌تواند اين زيبايي را كامل كند. در كنار خط چشم استفاده از ريمل هم براي آرايش چشم توصيه مي‌شود و براي اين منظور مي‌توانيد ريمل‌هاي مشكي يا رنگي تيره استفاده كنيد.

رژ لب
محصولات آرايشي و بهداشتي ضروري


بخش اصلي لوازم آرايش هر خانمي را رژ لب تشكيل مي‌دهد. رژ لب با اضافه كردن جذابيت به لب‌ها، زيبايي چهره را كامل مي‌كند. رژ لب مي‌تواند رنگ‌هاي مختلفي داشته باشد اعم از طيف قرمز و صورتي و يا رنگ‌هاي خنثي مثل كالباسي.

شامپو از ضروري‌ترين محصولات آرايشي و بهداشتي
موها به مرور زمان بر اثر چربي سطح پوست و آلودگي‌هاي محيطي كثيف مي‌شوند و لازم است كه هفته‌اي دو تا سه بار شامپو شوند. شامپو را بر اساس نوع موهاي خود انتخاب كنيد و ترجيحا از شامپوهاي فاقد سولفات و پارابن استفاده كنيد.

لاك ناخن
محصولات آرايشي و بهداشتي ضروري


دستان زيبا با ناخن‌هاي زيبا كامل مي‌شوند و در كنار مانيكور و رسيدگي به بهداشت ناخن و زيبايي آن بهتر است از لاك ناخن با رنگ مناسب هم استفاده كنيد. لاك با رنگ ملايم و خنثي بهترين انتخاب براي خانم‌هاي فعال در جامعه است.

دئودورانت
تعريق بدن از مشكلاتي است كه باعث بد بو شدن بدن و عوارض ديگري مي‌شود و براي كم كردن تعريق و از بين بردن بوي آن لازم است هر روز از دئودورانت استفاده كنيد. اگر تعريق بالايي داريد بهتر است از ضدتعريق استفاده كنيد.

منبع:redmag.ir

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ دى ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۰۳:۵۴ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی