vida
عمومي

اگر قصد بوتاكس كردن داريد قبل از هر اقدام اين مطلب را بخوانيد


تزريق اين ماده جوان‌كننده اين‌روزها شايع‌ترين عمل زيبايي در آمريكاست و در كشور ما نيز شيوع بالايي دارد تا جايي كه در اطراف‌مان افراد زيادي را مي‌شناسيم كه از اين راه جواني را به خود هديه كرده‌اند.تا به حال درمورد بوتاكس زياد صحبت شده‌است و ما نمي‌خواهيم دوباره همان حرف‌ها را تكرار كنيم بلكه به […]

تزريق اين ماده جوان‌كننده اين‌روزها شايع‌ترين عمل زيبايي در آمريكاست و در كشور ما نيز شيوع بالايي دارد تا جايي كه در اطراف‌مان افراد زيادي را مي‌شناسيم كه از اين راه جواني را به خود هديه كرده‌اند.تا به حال درمورد بوتاكس زياد صحبت شده‌است و ما نمي‌خواهيم دوباره همان حرف‌ها را تكرار كنيم بلكه به دنبال گفتن نكاتي در مورد اين ماده جواني هستيم كه شايد كمتر جايي شنيده ‌باشيد.
چرا بوتاكس بهترين راه است؟

تزريق بوتاكس روش سريع و موثري براي رفع چروك است زمان شروع اثر بوتاكس بين ۴تا۷ روز است.مدت تزريق آن بين ۱۰ تا۲۰ دقيقه طول مي‌كشد و مي‌توانيد بعد از تزريق سريع به سر كار خود برگرديد،حتي در اكثر مواقع هنگام خروج كمتر كسي متوجه تزريق‌ها خواهد شد.

اثرات تزريق بوتاكس بسته به تعداد تزريق قبلي بين ۴ تا ۶ ماه طول مي‌كشد. اگر هر۳ ماه به مدت يك سال تزريق بوتاكس انجام شود، به تدريج فواصل تزريق هاي بعدي بيشتر مي‌شود، يعني عملا با تزريق بوتاكس كمتر اثرات طولاني‌تري حاصل مي‌شود.
اگر بوتاكس را فرد غيرمتخصص تزريق كند…

عوارض پس از تزريق بوتاكس معمولا به سبب اشتباهات در تزريق كردن ايجاد مي‌شود. براي مثال اگر بوتاكس در نقاط صحيح تزريق نشود يا دوز دارو مناسب نباشد و بيش از حد تزريق شود، دارو بسيار رقيق شده باشد و پخش شود يا نقاطي كه تزريق مي‌شود فشار و ماساژ داده شود يا اگر از داروهاي تقلبي و غير استاندارد استفاده شود و تزريق به‌وسيله اشخاص غير متخصص و در مكان‌هاي نامناسب مثل آرايشگاه‌ها صورت گيرد، احتمال ايجاد عارضه افزايش پيدا مي‌كند و اگرنه بوتاكس به خودي خود كارايي بسيار خوبي دارد و عارضه چنداني ندارد. اگر هم عارضه‌اي داشته باشد براي مثال سبب سردرد گذرا و علائمي شبيه سرماخوردگي بعد از تزريق مي‌شود يا يك مقدار افتادگي پلك مي‌دهد كه اين عوارض گذراست و خطرناك نيست. البته يادتان نرود افتادگي پلك ممكن است به سبب عدم مهارت كافي پزشكي در تزريق هم پيش بيايد.

انواع بوتاكس‌هاي (ديسپورت) موجود در بازار كشورمان از كشور انگليس، كره و كاناداست اما بوتاكس ‌هاي نوع كانادايي مورد تاييد وزارت بهداشت نيست چرا كه اين نوع بوتاكس در واقع ساخت كشور چين است و در بعضي بيماران سبب ايجاد عوارض آلرژي مي‌شود. اين نوع بوتاكس‌ها نه تنها كيفيت بسيار پاييني دارند بلكه قيمت پاييني هم دارند و به همين دليل متاسفانه برخي پزشكان با خريداري بوتاكس چيني ارزان قيمت هزينه‌هاي بالايي را از بيماران و اشخاص علاقه‌مند به تزريق بوتاكس دريافت مي‌كنند
خطوط اخم ۲ نوع هستند

نوع ثابت: كه در حالت آرامش هم وجود دارد. اين خط با زدن بوتاكس به تنهايي از بين نمي‌رود و احتياج به تزريق فيلر دارد.

نوع حركتي: يعني در آرامش وجود ندارد، اين نوع با زدن بوتاكس و ممانعت از انجام اخم به طور كامل از بين مي‌رود.

در چه مواردي تزريق بوتاكس ممنوع است؟

۱٫ اگر فرد بيماري اختلالات انعقادي داشته باشد.

۲٫ استفاده از داروهاي ضد انعقاد خون

۳٫ دوران حاملگي

۴٫ سن كمتر از ۱۸ سال و همچنين سن بالاتر از ۷۵ سال

۵٫ بيماري ام‌اس ، مياستني گراويس،نفروپاتي و نارسايي كليه

۶٫ بيماري‌هاي قلبي و عروقي حاد

۷٫ ضعف ايمني يا كساني كه عفونت فعال دارند.

۸٫ واكسيناسيون در ۲ هفته اخير

۹٫ كساني كه بدون دليل مشخص مبتلا به بيماري فلج عضلاني هستند.
بعد از بوتاكس ممكن است اين عارضه‌ها سراغ شما بيايند

۱- صورت ‌تان بي‌حركت مي‌ماندو مانند يك ربات هستيد؟ اين در نتيجه دوز نادرست بوتاكس است و احساس راحتي نداريد.

۲-ابروهاي قوسي غير طبيعي رو به بالا كه هميشه نگاه متعجبانه را به صورت‌تان مي‌دهد و ممكن است چين و چروك‌هاي غير طبيعي در اطراف ابروها به‌وجود آيد. همه اينها زماني رخ مي دهد كه تزريق بوتاكس درست انجام نشود.

۳- افتادگي پلك كه بسيار رايج است وقتي ابرو پژمرده مي‌شود پلك احساس سنگيني مي‌كند، اگر چه اين عارضه موقتي است اما احساس ترس را دركسي كه بوتاكس تزريق كرده به‌وجود مي‌آورد.

۴-اگر دوز بوتاكس بيش از حد باشد مخصوصا در قسمت عضله، احساس مي‌شود كه پيشاني سنگين شده است و چهره شما عبوس و افسرده ديده مي‌شود.

۵- مسموميت غذايي حاد هم ‌مي‌تواند پديد بيايد و از چند ساعت تا چند هفته بعد از تزريق ادامه داشته باشد، يعني از زماني‌كه سم بوتاكس اثر مي‌كند دوبيني،تاري ديد، ازدست دادن صدا و كنترل مثانه ايجاد مي‌شود.

۶-سوزن سوزن شدن يا كبودي در محل تزريق.

۷- ديگر عوارض جانبي مثل سردرد، درد صورت، سرخي صورت و حالت تهوع.
بوتاكس افسردگي مي‌آورد؟

پژوهشگران دريافته اند تزريق بوتاكس در اطراف چشم لبخند اشخاص را تحت تاثير قرار مي‌دهد و چنين به نظر مي‌رسد كه گويي اين افراد به هيچ‌وجه نمي‌خندند و اگر اين را در نظر بگيريم كه شادي و خوشحالي از درون ماست و خنديدن جلوه بيروني مي‌تواند در خوب جلوه كردن و شادي‌بخشي ما موثر باشد پس مي‌توان گفت انجام بوتاكس به هر چه بيشتر افسرده شدن كمك مي‌كند.

پژوهشگران در ضمن اين تحقيقات خود به اين نتيجه رسيدند كه اشخاصي كه در ناحيه چشم نسبت به ديگر قسمت‌هاي خود بوتاكس انجام مي دهند نسبت به ديگران افسرده‌تر هستند و كمتر احساس شادي مي‌كنند، در واقع افرادي كه در ناحيه دور چشم بوتاكس انجام مي‌دهند، نمي‌توانند تا مدت بسياري احساسات خود را بروز دهند و همين سبب افسردگي آنها مي‌شود.

يك درمان جديد با بوتاكس

تاكنون از تزريق بوتاكس در رفع موقت چين و چروك صورت، درمان اسپاسم‌هاي گردن، ميگرن ودرمان بعضي از اختلالات ماهيچه‌هاي چشم استفاده شده است و اكنون بهتر است بالا بردن سينه را هم به اين ليست اضافه كنيد. با تزريق بوتاكس به ماهيچه‌هاي كوچك قفسه صدري مي‌توان به برگشت ماهيچه‌هاي سينه و درمان افتادگي آنها كمك كرد. البته بايد بدانيد كه اين در حد يك نظريه است و هنوز انجام آن تصويب و تاييد نهايي نشده است.

مدت دوام اين تغيير ۳ تا ۴ ماه است. هزينه‌اي كه اين روش درمان جديد در پي دارد در ايالات‌متحده هزار تا۲ هزار دلار تخمين زده شده است. بايد گفت فارغ از هزينه و زمان دوام اين روش درماني به دليل پيچيدگي روش كار بايد بررسي‌هاي بيشتري در اين زمينه صورت گيرد و بعدا به مرحله اجرا در آيد.

 

منبع: سيب سبز

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۰۱:۰۷ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی