vida
عمومي

ترفندهاي لازم براشينگ

فوت و فن هاي لازم براي براشينگ موسشواركشيدن هم فوت و فن مخصوص به خود را ميطلبد اگر تمايل داريد مانند روزي كه موهايتان را كوتاه كرديد آن ها را سشوار بكشيد و به آن ها حالت دهيد بهتر است با ترفندهاي آرايشگران حرفه اي در زمينه براشينگ آشنا شويد نحوه سشواركشيدن و در دست گرفتن برس مو و استفاده از مواد آرايشي مخصوص مو بعد از سشوار را به ما آموزش خواهيم داد .اگر فوت و فنش را بدانيد، شما هم مي‌توانيد مثل يك آرايشگر حرفه‌اي، سه سوته موهايتان را سشوار بكشيد، صاف يا فردارشان كنيد! شما هم وقتي مي‌خواهيد خودتان موهايتان را آرايش كنيد، يك عمر طول مي‌كشد؟! آخرش هم نتيجه دلخواه را نمي‌گيريد؟ آرزو مي‌كنيد كاش بلد بوديد مثل حرفه‌اي‌ها موهايتان را خودتان، در كمترين زمان آرايش مي‌كرديد؟ هيچ نگران نباشيد ما براي همين اينجا هستيم!
با چتري‌ها چه كنيد؟
همه موها خوب حالت گرفته، غير از چتري‌ها كه عين كاغذ كف سرتان چسبيده!  مي‌دانيد بايد چه كار كنيد؟
اول ريشه آن‌ها را مرطوب كنيد‌، بعد دور انگشتاهاي‌تان بپچيد، بكشيد و سشوار كنيد.
حركت دست‌تان بايد اول از راست به چپ باشد و بعد از چپ به راست بكشيد، اگر بعضي ‌از قسمت‌هاي موها خوب حالت نمي‌گيرند و به جهت‌هاي مختلف متمايل مي‌شوند، بايد روي ريشه آن‌ها تمركز كنيد يعني بايد به گونه‌اي سشوار بكشيد كه ريشه آن‌ها به همان جهت دلخواه شما خشك شود و بعد پايين و نوك موها را با يك برس گرد كوچك خشك كنيد و حالت دهيد.  البته حواس‌تان باشد كه سر سشوار بايد به سمت پايين باشد تا موها به‌طور ناخوشايندي فر نخورند. يك فركننده خانگي!
ديده‌ايد وقتي موهايتان را در آرايشگاه فر مي‌كنيد، چقدر زيبا و مرتب مي‌شوند و پيچ و تاب‌هايش كاملا منظم و زيبا هستند؟ حتما دقت كرده‌ايد كه آرايشگرها قبل از شروع عمليات فر كردن، يك محلولي روي سر اسپري مي‌كنند كه ظاهرا فوت كوزه‌گري‌شان در همان اسپري است! اين اسپري چيزي نيست جز يك چهارم فنجان نرم‌كننده كه در ۵/۱ فنجان آب حل شده! البته بايد اين مخلوط را خوب تكان دهيد تا كاملا مخلوط شود و بعد به موهاي خشك اسپري كنيد تا مرطوب شوند و بعد آنها را فر كنيد. اين كار نه تنها موها را نرم كرده بلكه آن‌ها را براق هم مي‌كند. اگر وقت داريد بعد از اين كار كمي موها را با سشوار خشك كنيد و با يك فر‌كننده مخروطي شكل به آن‌ها بهتر حالت دهيد، اگر هم وقت نداريد اجازه دهيد موها با جريان هوا خشك شوند و خودشان حالت بگيرند.راه و رسم برس‌كشيدن موها
خيلي ساده مي‌توانيد فقط با استفاده از دست‌‌تان موهاي را جابه‌جا كرده و جلوي سشوار آن‌ها را خشك كنيد. اما استفاده از برس براي خشك كردن و حالت دادن به موها وقت كمتري از شما خواهد گرفت و در نهايت موهاي‌‌تان بهتر مرتب مي‌‌شوند و فرم مي‌گيرند. بهترين برس، برسي بزرگ و گرد است. اين برس پس از سشوار كشيدن بهترين حجم و حالت را به موهاي‌ شما خواهد بخشيد. برس‌هاي فلزي براي سشوار كشيدن مناسب‌ترين هستند و بهترين شكل را به موهاي‌‌تان خواهند داد. شما مي‌توانيد از برس‌هاي كم ‌قطرتر براي مرتب‌كردن و سشوار كشيدن موهاي چتري‌‌تان استفاده كنيد. برس‌هاي پارويي براي پرداخت نهايي موهاي بلند، پس از سشوار كشيدن مناسب‌ هستند. موهاي برس‌‌هاي چوبي، تركيبي از موهاي طبيعي و مصنوعي است، بنابراين به‌گرفتن بهتر موها درون‌‌شان كمك مي‌كنند.اگر موهاي پُر مي‌خواهيد.
 
فوت و فن هاي لازم براي براشينگ مو

با اين ۴ روش موها حجيم مي‌شود:
۱. شامپوي حجم‌دهنده: مو حاوي چربي‌هاي طبيعي يا سبام است كه مي‌تواند سنگيني، ليزي، كاهش اصطكاك و در نتيجه نرمي مو را به همراه داشته باشد.
بنابراين با پاك كردن اين روغن‌ها با استفاده از يك شامپوي حجم دهنده، مي‌توان موها را به حالت طبيعي خود با اصطكاك اوليه‌اش در آورده و اين بهترين كار براي ايجاد حجم خواهد بود.
۲. حالت‌دهنده‌ها: استايلرهاي اساسي مانند موس و ژل اصطكاك مو‌ها را به‌طور موقتي افزايش داده و كمك مي‌كنند تا حالت واقعي براي مدت بيشتري ثابت بماند. آن‌ها مانند يك فيلم نرم روي موها نشسته و پس از مدتي كه نيمه خشك شدند، چسبنده شده و موها را به هم مي‌چسبانند و حين خشك شدن كامل، به موها فرم مي‌دهند.
۳. پوش دادن: شانه كردن معكوس از نوك به ريشه به راحتي اصطكاك موها را افزايش مي‌دهد و باعث مي‌شود حجم موها نيز افزايش ‌يابد كه البته اين كار به خاطر آسيب غيرقابل ترميمي كه به موها وارد مي‌كند، اصلا توصيه نمي‌شود.
۴. پليمرها: يكي از جايگزين‌هاي مناسب پوش دادن، استفاده از اسپري‌هاي مو (مانند تافت) است كه همان فوايد افزايش اصطكاك را به‌همراه دارد بدون آن‌كه به كوتيكول مو آسيب جدي وارد شود. حجم ايجاد شده ناشي از اين اصطكاك مي‌تواند ساعت‌ها مو را در مقابل باد و تكان‌دادن‌هاي مكرر سر محافظت كند.دست به دامن ديسپانسر شويد …
يكي از انواع فر كردن سريع موها كه به شدت برازنده موهاي كم‌پشت و صاف است و دردسر چنداني هم ندارد، استفاده از ديسپانسر است.
براي اين كار نم موها بايد به صورتي باشد كه نه خيلي خيس باشد كه از آن آب بچكد و نه اين‌كه خيلي خشك باشد.
از بالاي گوش راست تا گوش چپ، موها را به حالت نيم دايره جدا كنيد و در بالاي سر ببنديد، تا بتوانيد با موهاي پائيني راحت‌تر كار كنيد و همه موها فر شوند، به موها موس زده، (ژل هم مي‌توان استفاده كرد ولي ژل موها را سفت مي‌كند) و آن را در لابه لاي موها پخش كنيد.
سشوار را روشن كنيد، اول روي حرارت زياد بگذاريد تا سشوار زودتر گرم شود ، بعد حرارت را كم كنيد و با صبر وحوصله موها را خشك كنيد.
سرتان را كاملا به سمت پايين خم كرده؛ موها را به صورت حلقه‌اي داخل سري ديسپانسر گذاشته و به حالت دوراني روي قسمت به قسمت سرتان بچرخانيد. براي موهاي بالاي سر هم اين كار را تكرار كنيد.
مي‌توان براي تثبيت كردن موها، در آخرين مرحله از تافت هم استفاده كرد.

فوت كوزه‌گري آرايشگرها
چرا فكر مي‌كنيد تمام اسپري‌هاي روز ميز آرايشگرتان، حاوي ماده خاصي است؟! حداقل يكي از آنها آب معمولي است! بله، آب! آرايشگرها براي اين‌كه اثر مواد حالت‌دهنده مو را بيشتر كنند، معمولا روي موها آب اسپري مي‌كنند، همچنين وقتي تمام موها را با آب مرطوب كنيد ديگر كمتر روي موها احساس ناراحتي مي‌كنيد، اسپري‌كردن مقدار كمي آب روي موها حالت‌دهي آن‌ها را خيلي راحت‌تر مي‌كند. البته مي‌توانيد دور موها را با يك حوله مرطوب بپوشانيد تا همان اثر را داشته باشد.

 يك براشينگ ۵ستاره!
براي داشتن يك براشينگ عالي، بايد كمي وقت بگذاريد و مثل حرفه‌اي‌ها، موها را تقسيم بندي كنيد، از موهاي ناحيه پشت گردن و ۲ طرف صورت شروع كنيد؛ البته قبل از شروع، پايين سرتان را به اندازه‌اي كه تسلط داريد و مي‌توانيد موها را در كنترل خود داشته باشيد، آن‌ها را رها كنيد. حالا موها را به طرف بالا نگه داشته تا ناحيه گردن و صورت از صدمه ناشي از گرماي دستگاه سشوار محافظت شود.  سپس موها را به دور برس بپيچيد و درحالي‌كه موها را با برس مي‌كشيد آن را صاف كنيد. تا قسمت‌هاي مركز سر را با زاويه ۹۰ درجه سشوار كنيد. اگر صورت گرد باشد قسمت بالاي سر بايد بيشتر پف داشته باشد و اگر صورت باريك باشد قسمت‌هاي بغل بايد بيشترين پف را داشته باشد. مركز سر نيز با زاويه ۹۰ درجه به بالا براشينگ مي‌شود. سشوار همزمان با برس حركت مي‌كند. بعد سشوار را دور كرده دوباره حركت چرخشي را ادامه دهيد تا اين‌كه موها سرد شود. بعد آهسته برس را به حالت چرخشي از موها آزاد كنيد. البته جريان هواي خنك سشوار، مي‌تواند مدل دلخواه را روي موي شما تثبيت كند.
 

منبع: تابناك

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۱۱:۵۲ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی