vida
عمومي


توصيه ها براي از بين بردن لكه هاي پوستي
نكات زير را در نظر بگيريد تا مطمئن شويد ماسك ها موثر هستند. به همين ترتيب، به ياد داشته باشيد كه مواد اوليه را قبل از آماده سازي آماده كرده باشيد. سعي كنيد همه چيز را در نزديكي هم داشته باشيد، در صورت لزوم از تايمر نيز استفاده كنيد.
اين ماسك هاي صورت بايد بعد از لايه برداري پوست استفاده شود.
لكه هاي پوستي
چگونه لك هاي پوستي را درمان كنيم
موهايتان را از چهره خود برداريد تا از كثيف شدنشان جلوگيري شود.
به صورت روزانه از كرم هاي ضد آفتاب استفاده كنيد.
اگر به چيزي حساسيت داريد، احتياط هاي لازم را انجام دهيد.
بهترين ماسك هاي صورت براي از بين بردن لكه هاي پوستي
بيشترين مواد توصيه شده براي ماسك هاي خانگي ،مواد طبيعي گياهي هستند. با اين حال، برخي از محصولات لبني مانند شير يا غلات خاص نيز به دليل اينكه بسيار سودمند هستند در اين كار محبوب مي باشند.

لكه هاي پوستي تيره

درمان لكه هاي پوستي با بهترين ضد لك ها

1.آلوورا
آلوئه ورا بهترين گياه براي مراقبت از پوست است. به همين علت، آن را اغلب در محصولات از بين برنده لكه هاي پوستي صورت و يا ساير قسمت هاي بدن استفاده مي كنند.
آن به عنوان يك قارچ كش و مرطوب كننده عمل مي كند و به طور طبيعي پوست را احيا مي كند. آلوورا نيز خاصيت الاستيسه (حالت كششي) پوست را بهبود ميدهد.
شما مي توانيد ماسك آلوورا را در شب بعد از پاك كردن و تميز كردن پوست خود استفاده كنيد. بنابراين اين ژل در حين خواب شما كار خواهد كرد. به ياد داشته باشيد كه صورت خود را در صبح روز بعد كامل بشوييد.
2.شير
شير يك محصول طبيعي است كه حاوي اسيد لاكتيك است، كه براي روشن كردن و رفع لكه ها بسيار مفيد است. شما مي توانيد شير را به طور مستقيم به صورت خود بزنيد تا بتوانيد از اسيد لاكتيكش سود ببريد.
شروع به گرم كردن يك شير در يك ظرف كنيد. هنگامي كه آماده شد، آن را به آرامي با استفاده از تكه اي پنبه به صورت خود بماليد. حداقل 30 دقيقه صبر كنيد تا بعد آن را شستشو دهيد.
رفع لكه هاي پوستي
معجزه مواد طبيعي در درمان كك و مك
3.سركه
سركه يكي از رايج ترين داروهاي خانگي براي از بين بردن لكه هاي صورت است. استفاده ار آن بسيار آسان است.
1 قاشق غذاخوري سركه سيب را در 2 ليتر آب رقيق كنيد. با استفاده از يك تكه پنبه آن را روي صورت خود بماليد. هر شب براي چندين هفته استفاده كنيد و نتايج را ببينيد.
4. برگ پهن
برگ ها نيز مي تواند به شما در از بين بردن لك ها كمك كند. 200 ميلي ليتر از برگ چاي را تهيه كنيد.
به سادگي 1 ليتر آب را جوش داده و بعد از آماده شدنش، آب جوش را داخل يك فنجان بريزيد و 2 قاشق غذاخوري برگ اضافه كنيد.
اجازه دهيد براي مدت 20 دقيقه بماند، فشار دهيد و با استفاده از يك تكه پنبه به صورت خود بزنيد.
لكه هاي روي پوست
انواع لك پوستي و درمان آن
5.ليمو
آب ليمو پوست را روشن مي كند و آن را درخشان مي كند. آن را به آرامي در نقاط مورد نظرتان ماساژ دهيد. در صورت استفاده در شب، اطمينان حاصل كنيد كه در شب روي صورتتان مانده باشد. و هنگامي كه در معرض نور آفتاب قرار بگيريد، آن را بعد از 20 دقيقه با آب گرم بشوريد.
با يك تكه پنبه روي صورت بگذاريد و بگذاريد براي 15-20 دقيقه بماند. آن را با آب گرم بشوييد، و آن را مي توانيد در طول روز استفاده كنيد و يا يراي شب انجام دهيد.
10.موز
موز داراي ويژگي هاي روشن كننده پوست است. شما مي توانيد يك ماسك صورت را به سادگي با فشردن 1 موز با يك چنگال و مخلوط كردن آن با ليمو استفاده كنيد. آن را براي 20 دقيقه نگه داريد و سپس با آب بشوييد. مي توانيد آن را چهار بار در هفته انجام دهيد.

منبع:namnak.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۱۲:۳۱ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی