vida
عمومي

دوربين 360 درجه خودرو سورنتو

يكي از خدماتي كه آپشن كار ارائه مي دهد دوربين 360 درجه خودرو سورنتو مي باشد.اين آپشن خودرو يك دوربين چهارگانه است. اين چهار دوربين در سپرهاي جلو و عقب و همچنين در زير آينه‌بغل‌هاي چپ و راست نصب مي‌شوند. دوربين 360 درجه از يك پردازشگر برخوردار بوده كه اين پردازشگر تصاويري كه از 4 دوربين به كار گرفته شده در خودرو دريافت مي‌كند را پردازش كرده و در نهايت يك تصوير 360 درجه از اطراف خودرو از طريق صفحه‌نمايش به راننده نمايش مي‌دهد. از طريق اين تصوير است كه راننده مي‌تواند كاملاً بر محيط بيروني مسلط باشد و بداند كه در هر گوشه از خودرو وضعيت به چه صورت است. گفتني است كه امكان اين كه تصاوير گرفته شده از دوربين براي گوشي راننده ارسال شوند نيز وجود دارد. همچنين به سبب وجود سيستم عامل اندرويد در دوربين 360 درجه خودرو شرايط براي به‌اشتراك‌گذاري تصاوير در شبكه‌هاي اجتماعي نيز فراهم است.دوربين 360 درجه خودرو سورنتو | دوربين 360 درجه سورنتوبا وجود دوربين 360 درجه خودرو ديگر بدون دغدغه از افتادن خط روي بدنه و به‌راحتي مي‌توان حتي در جاهاي تنگ نيز اقدام به پارك خودرو كرد. همچنين در صورت تصادف خودرو نيز افسر مي‌تواند با تماشاي تصاوير دوربين 360 درجه از كليت ماجراي تصادف آگاه شود. بنابراين مي‌توان گفت كه دوربين 360 درجه خودرو يك آپشن اضافي و لوكس نيست، بلكه در واقع در زمره‌ي آپشن‌هاي ضروري براي خودروهاي جديد و داراي نمايشگر است. پس اگر به دنبال تسلط بيش‌تر بر خودرو به هنگام رانندگي هستيد و مي‌خواهيد رانندگي‌اي امن داشته باشيد حتماً سعي كنيد خودروي‌تان را به دوربين 360 درجه مجهز كنيد. اگر سورنتو داريد از طريق فروشگاه آپشن‌كار مي‌توانيد از دوربين 360 درجه خودرو سورنتو بهره‌مند شويد.  

پدل شيفتر لندكروز

پدل شيفتر در بسياري خودروها به شكل فابريك و كارخانه‌اي نصب است. اين آپشن همان دنده پشت فرمان است و لذا شما را از تعويض دنده توسط اهرمي كه بر روي كنسول مياني تعبيه شده است بي‌نياز مي‌كند. چنان‌چه خودروي لندكروز شما به اين آپشن مجهز نيست، جاي تاسف وجود ندارد، چرا كه اين آپشن به صورت مجزا نيز قابل خريد و نصب است. به طور كلي آپشن پدل شيفتر به شكل اهرم و در برخي موارد به شكل دكمه در قسمت پشت فرمان نصب مي‌شود و لذا راننده هنگام رانندگي به سادگي مي‌تواند با اشاره انگشت دنده را عوض كند. اين قابليت جذاب علاوه بر القاي حس حرفه‌اي رانندگي كردن محاسن كاربردي‌اي نيز دارد كه مهم‌ترين آن‌ها حفظ تمركز است. در واقع وقتي شما براي تعويض دنده دست را از روي فرمان بر نمي‌داريد بنابراين حواستان بيش‌تر به رانندگي و مسير خواهد بود و در نتيجه از مشكلات احتمالي كه در نتيجه حواس‌پرتي راننده رخ مي‌دهد، ايمن خواهيد بود. از جمله مهم‌ترين مزاياي پدل شيفتر لندكروز افزايش سرعت عمل راننده است، چرا كه با نصب اين آپشن ديگر از دردسر تعويض دنده از روي اهرم كنسول مياني، گير كردن و جا نرفتن آن خبري نخواهد بود. اگر خودرو خود را به اين آپشن مجهز كنيد در هر دور موتوري قادر به تعويض دنده خواهيد بود؛ همچنين اين آپشن به كاهش هزينه سوخت خودرو نيز كمك شاياني مي‌كند و لذا هزينه‌هاي شما را تا حد زيادي كاهش مي‌دهد. يكي ديگر از مزاياي اين آپشن كه براي افراد تازه كار كارايي دارد، حفظ تمركز آن‌ها بر روي فرمان است، چرا كه اغلب با برداشتن دست از روي فرمان به منظور تعويض دنده هدايت خودرو براي آن‌ها سخت مي‌شود اما با نصب دنده پشت فرمان هنگام تعويض دنده تعادل خودرو به هم نخواهد خورد. حتما شنيده‌ايد كه بهترين حالت گرفتن فرمان در دست در حالت 10:10 صورت مي‌گيرد، اما با دنده‌هايي كه روي كنسول قرار دارند نگه داشتن دست در اين حالت دشوار و ناپايدار خواهد بود. پدل شيفتر به گونه‌اي بر پشت غربيلك فرمان نصب مي‌شود كه دست‌ها در همين حالت بمانند و در نتيجه ايمني بيش‌تري هنگام رانندگي داشته باشيد.

رادار نقطه كور اسپورتيج

رادار نقطه كور خودرو آپشني است كه به راننده كمك مي‌كند تا از وارد شدن خودروها و اشياي ديگر به نقاط كور خودرو، كه راننده با استفاده از آينه‌ها قادر به ديدن آن‌ها نيست، آگاه شده و فرصت لازم براي واكنش و كنترل خودرو را در اختيار داشته باشد. تمامي خودروها به‌خصوص خودروهاي شاسي‌بلند داراي قسمت‌هايي اند كه از ديدرس راننده خارج هستند و فرد هنگام رانندگي قادر نيست تا خودروها و ديگر اشياي قرارگرفته در اين قسمت‌ها را ببيند. انتهاي خودرو قسمتي ست كه بيش از هر قسمت ديگر خودرو دور از ديد است و گاه راننده حتي با برگرداندن سر قادر به مشاهده‌ي اين نقاط و اشياي واقع شده در آن نيست. بديهي ست كه قرارگرفتن خودرو يا هر شئ ديگري در اين نقطه حين رانندگي احتمال برخورد اتومبيل با آن را افزايش مي‌دهد، چرا كه همان‌گونه كه گفته شد راننده خصوصاً هنگام رانندگي و نياز به توجه به قسمت جلوي اتومبيل قادر به ديدن اين ناحيه نيست. در سيستم رادار نقطه كور سنسوري در قسمت انتهايي اتومبيل، معمولاً نزديك به سپر عقب، جاي داده مي‌شود. اين سنسور مي‌تواند درصورت نزديك شدن هر شئ به نقطه كور خودرو هشداري را براي راننده ارسال كند و به‌اين‌شكل فرد را به‌موقع آگاه ساخته و به او امكان و فرصت واكنش صحيح را بدهد. هشداري كه به راننده اعلام مي‌شود اغلب به‌صورت علامتي زردرنگ است كه از طريق ال‌اي‌دي جاي‌داده‌شده در آينه‌بغل‌ها به راننده نشان داده مي‌شود و با نزديك شدن خودرو يا هر شئ ديگر به نقطه كور خودرو از هر سو، نماد زرد رنگ روي آينه‌بغل در آن سمت ظاهر مي‌شود. به علت آن‌كه هشدار بصري راننده را ملزم مي‌كند تا پيوسته متوجه آينه‌ها باشد تا درصورت قرارگرفتن اتومبيل ديگر در نقطه كور خودروي او واكنش مناسب را انجام دهد و درنتيجه مقداري از توجه او را درگير خود مي‌كند، مي‌توان هشداري كه رادار نقطه كور خودرو به راننده اعلام مي‌كند را به صورت‌هاي ديگري مانند به‌صدا در آمدن يك زنگ يا لرزش فرمان تنظيم كرد. رادار نقطه كور خودرو در كاهش احتمال برخورد قسمت انتهايي خودرو با قسمت جلويي خودروي پشتي هنگام تغيير لاين نقش مؤثري دارد و درصورت نزديك بودن خودروي پشتي سيستم با اعلام هشدار به راننده به او كمك مي‌كند تا زمان تعويض لاين را تغيير داده و اين كار را پس از خروج تمامي خودروهاي پشتي از نقطه كور خودرو انجام دهد. اين آپشن علاوه بر اين سبقت خودروهاي ديگر را به راننده نشان مي‌دهد. فروشگاه آپشن كار مركز تخصصي فروش و نصب رادار نقطه كور اسپورتيج بهترين انتخاب براي خريد اين آپشن براي خودرويتان مي باشد.رادار نقطه كور اسپورتيج | خريد رادار نقطه كور اسپورتيجشما مي توانيد جهت تهيه و نصب اين امكانات بر روي خوردروي خود به مركز آپشن كار مراجعه فرمائيد . اپشن كار با ارائه آپشن هاي اضافي با كيفيت هاي برتر دنيا ،به شما در رانندگي هر چه راحت تر و مطمئن تر كمك مي كند.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۵:۵۷ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی