vida
عمومي

افزونه فروشگاهي ووكامرس (WooCommerce)
ووكامرس را مي توان از پراستفاده ترين و متداول ترين پلاگين هاي فروشگاهي وردپرس ناميد. اين پلاگين بسيار انعطاف پذير بوده و براي تمام وب سايت ها در هر اندازه اي مناسب و قابل بهره برداري مي باشد. همانگونه كه محصولات و وب سايت هاي شما وسعت يافته و فراگير مي شوند، ووكامرس نيز در كنار شما رشد خواهد كرد. همچنين افزونه ها و قالب هاي بسياري به طور رايگان طراحي شده كه كاملا با ووكامرس هماهنگ شده اند و به راحتي مي توانيد از آن استفاده كنيد.

بعضي از محبوب ترين ويژگي هاي ووكامرس

سازگاري با درگاه هاي پرداخت بانكي مختلف
گزارش هاي فروش كامل
گزينه هاي گوناگون حمل و نقل
مديريت موجودي انبار
پياده سازي كوپن هاي تخفيف
امكان فروش انواع كالا (فيزيكي ، دانلودي و … )
استفاده از وردپرس و ووكامرس براي ساخت فروشگاه اينترنتي
ووكامرس تنها يك افزونه تجاري بوده و بر روي سيستم مديريت محتواي وردپرس قابل نصب است. از اين طريق آن را به يك پلتفرم تجاري تبديل مي كند. مقاله هاي بسيار زيادي در رابطه با ووكامرس ارائه شده اند اما براي مرور و بررسي مجدد برخي موارد در طراحي فروشگاه اينترنتي با ووكامرس به موارد زير اشاره مي كنيم:

ووكامرس يك افزونه رايگان به شمار مي رود و دقيقا از مادر خود يعني وردپرس تبعيت دارد و به طور رايگان در اختيار افراد قرار مي گيرد.
افزونه اي معروف و محبوب و مورد تائيد همگان مي باشد.
اين افزونه داراي امكانات غني و كامل است.
مي توانيد اين افزونه را بدون كمك شخص ثالثي استفاده و تنظيم كنيد.
به راحتي و به سرعت قابل تنظيم و اجرا مي باشد.
با هر قالب استانداردي سازگار است.
با ووكامرس چه محصولات يا خدماتي را مي توانيد به فروش برسانيد؟

موارد زيادي مانند:

فروش محصولات ديجيتالي مثل نرم‌افزار، كتاب الكترونيكي و…
محصولات فيزيكي
خدمات (ارائه خدمات هاست و دامنه)
سيستم رزرواسيون
سيستم همكاري در فروش
طراحي فروشگاه اينترنتي با ووكامرس

فروشگاه هاي اينترنتي با هدف فروش محصولات فيزيكي يا خدمات به صورت مجازي روي كار آمده اند. هر كدام از آن ها سهمي را در فروش اينترنتي از خود نشان داده اند اما آيا مي توان بدون داشتن يك وبسايت خوب و كاربردي به چنين نتيجه و فروش عالي رسيد؟

شايد نظر شما كمك از شبكه هاي اجتماعي نظير فيس بوك يا اينستاگرام باشد، ما اين نظريه را مي پذيريم و آن را رد نمي كنيم اما آيا به اندازه وب سايت مي تواند كاربردي و موثر باشد؟ مي تواند درصد فروش شمارا به اندازه موثري بالاببرد؟ قاعدتا خير. داشتن وب سايت به معني اعتبار براي كسب و كار شناخته مي شود و اين مسئله كوچكي نيست كه بخواهيم به راحتي از كنار آن عبور كنيم.

براي دست يافتن به چنين اعتباري مي خواهيم، افزونه هاي كاربردي و رايگاني را به شما معرفي مي كنيم كه به كمك آن ها مي توانيد يك سايت فروشگاهي را طراحي كنيد.

افزونه فروشگاهي Jigoshop
با استفاده از اين افزونه شما قادر خواهيد بود تا فروشگاه آنلاين خود را در عرض چند دقيقه بازسازي كنيد. ظاهر كاربر پسند اين افزونه نه تنها سبب جذب كاربران مي شود بلكه شما را قادر مي سازد تا فروشگاه خود را مديريت كنيد. همچنين اين افزونه گزارش هاي مختلفي را ارائه مي دهد كه با استفاده از آن به سادگي مي توانيد عملكرد فروشگاه خود را بررسي و تحليل نماييد. سازگاري با تم ها و افزونه هاي متعدد و كاربردي از ديگر ويژگي هاي اين افزونه فروشگاهي وردپرس است.

افزونه فروشگاهي WP eCommerce
اين افزونه شما را قادر خواهد ساخت تا كنترل كاملي بر روي ظاهر وب سايت خود داشته باشيد و به شما در راه اندازي هر چه بهتر فروشگاه خود، كمك مي كند. از اين پلاگين براي انواع مختلف محصولات استفاده مي شود؛ اعم از محصولات فيزيكي، محصولات ديجيتالي، و غيره. در كنار آن پلاگين ها و تم هاي مختلفي نيز وجود دارند كه موجب افزايش قابليت ها و توانايي هاي اين افزونه مي گردد.

از ويژگي هاي مختلف اين افزونه مي توان به:

فرآيند پرداخت ساده
پشتيباني پرداخت چندگانه
پشتيباني از انواع حمل و نقل اشاره كرد.
افزونه Easy Digital Downloads
اگر قصد شما فقط فروش محصولات ديجيتال مي باشد پس به شما پيشنهاد مي كنيم تا اين افزونه را مورد بررسي قرار دهيد. استفاده از اين پلاگين بسيار ساده است. اين افزونه داراي مجموعه اي از ويژگي ها است كه به ذكر آن ها مي پردازيم:

چندين روش پرداخت
نمايش اطلاعات كامل در مورد ميزان فروش
سيستم سبد خريد براي خريد چند منظوره
تاريخ كامل پرداخت
خيلي از افزونه هاي فروشگاهي وردپرس بسيار سنگين و پر حجم هستند ولي با تمام اين شرايط اين برنامه به دليل متن باز بودن و سهولت كاربرد، بسيار كارآمد و توانا شناخته شده است.

افزونه MarketPress
اين يك افزونه رويايي براي تبديل شدن به يك سايت فروشگاهي وردپرس با قابليت ها و توانايي هاي متعدد  است كه توسط تيم WPMU DEV توسعه يافته و از كيفيت بسيار بالايي برخوردار است. با داشتن اين افزونه شما به جاي دانلود پلاگين هاي متعدد از منابع مختلف، تنها با داشتن اين پلاگين، مي توان گفت به تمام نيازهاي سايت فروشگاهي خود دست يافته ايد و به هيچ افزونه ديگري نياز نخواهيد داشت. اين افزونه يك تجربه سبد خريد كامل و پر از امكانات را براي شما مقدور مي سازد. اين افزونه از اكثر درگاه هاي پرداخت پشتيباني مي كند و در كنار آن به شما اين توانايي را مي دهد كه با توزيع هزينه هاي خريد خود، سفارشات مشتريان را مديريت و كنترل نماييد.

همچنين نسخه پولي (premium)اين افزونه موجود است كه براي پرداخت گستره وسيعي از انتخاب ها را در اختيار شما قرار مي دهد. مدل هاي فروشگاهي بيشتري را ايجاد مي كند و داراي آپشن هاي بيشتري براي تجزيه، تحليل و رديابي مي باشد.

افزونه Cart66
اين افزونه در دو نسخه رايگان و حرفه اي توزيع مي گردد. شايان ذكر است كه بيشتر ويژگي هاي مفيد اين افزونه در نسخه پولي آن فعال است. به همين خاطر كمتر مورد استفاده كاربران وردپرس قرار گرفته است. از ويژگي هاي آن مي توان به:

فروش محصولات فيزيكي و ديجيتالي
فروش عضويت و اشتراك
دريافت كمك هاي مالي و پرداخت هاي مختلف
امكان تعيين مقدار ماليات
مديريت كدهاي تخفيف
وردپرس انتخابي فوق العاده براي فروشگاه تجارت الكترونيك به شمار مي رود و در اين مقاله ما به معرفي ۶ افزونه فروشگاهي وردپرس پرداختيم كه هر كدام از آن ها بسياري از خواسته ها و انتظارات كاربران فروشگاه اينترنتي را برآورده خواهند ساخت.

منبع: https://templatehama.com/%d8%a7%d9%81%d8%b2%d9%88%d9%86%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%db%8c-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3/ 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۴۴:۰۱ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی