vida
عمومي

شناخت انواع رنگ مو
رنگ مو

 

وقتي براي خريد رنگ مو به داروخانه مي ‌رويد و يا سري به آرايشگاه مي ‌زنيد، احتمالا مي ‌گوييد يك رنگ مو به من بدهيد، ولي نمي ‌دانيد انواع مختلفي از رنگ مو وجود دارد كه شما مي‌ توانيد آن ها را هم انتخاب كنيد. در واقع رنگ ‌هايي كه معمولا استفاده مي ‌كنيد، رنگ‌ هاي اكسيداسيون دايم هستند. شناخت انواع رنگ موهاي موجود در بازار به شما كمك مي ‌كند كه هر كدام را در موقع خودش استفاده كنيد.

 

اگر شما مي خواهيد فقط براي رفتن به يك مهماني و يا يك سفر چند روزه، موهاي تان را رنگ كنيد و حال و هوايي عوض كنيد، پيشنهاد ما اين است كه سراغ رنگ ‌موهاي موقتي برويد. بازيگران سينما و تئاتر هم براي بازي كردن در نقش‌ هاي كوتاه ‌مدت، با اين نوع رنگ ها موهاي شان را رنگ مي ‌كنند تا بتوانند به راحتي به رنگ موي اوليه خود باز گردند.

 

 

اين محصولات دو دسته ‌اند: رنگ موهاي موقت و رنگ موهاي نيمه دايم.

 

رنگ‌ موهاي موقت

 

اين فرآورده‌ ها اساسا رنگ طبيعي مو را روشن‌ تر و درخشان ‌تر مي ‌كنند، از تندي موهاي سفيد يا زرد مي ‌كاهند و موهاي راه راه و مش شده را يكنواخت مي ‌كنند. اين رنگ ‌ها تغيير شديدي در رنگ مو ايجاد نمي كنند و چون به راحتي و با يك بار شستشو از بين مي ‌روند، براي امتحان كردن يك رنگ مو مناسب هستند.

 

رنگ مو

 

دو نوع رنگ موي موقت وجود دارد: رقيق ‌ها و غليظ‌ ها.

 

رقيق ‌ها موها را خيلي ملايم رنگ مي ‌كنند، در حالي كه غليظ ‌ها رنگ تيره ‌تري ايجاد مي‌ كنند. رنگ موهاي موقت رقيق اصولا به صورت مايع هستند و پس از استفاده و بدون اين كه آبكشي شوند، به مو مدل مي ‌دهند. وقتي در غلظت بالا استفاده شوند، اثرشان عادي نيست. بعضي از اين رنگ‌ هاي موقت به صورت اسپري در فروشگاه‌ ها موجود است.

 

رنگ‌ هاي به كار رفته در رقيق ‌ها، معمولا رنگ‌ هاي تضمين شده و رنگ ‌هاي مصنوعي تصفيه شده ‌اي هستند كه از نقطه ‌نظر ايمني تست شده اند و براي استفاده در غذاها، داروها و لوازم آرايشي توسط FDA (اداره ي غذا و دارو) مورد تاييد واقع گشته اند. اين رنگ ‌ها تقريبا بي ‌خطرند، لذا در برچسب روي بسته‌ بندي ‌ها، لزوم انجام تست پاچ قيد نشده است (در تست پاچ، بايد رنگ مو را 48 ساعت قبل از استفاده، روي قسمت كوچكي از پوست دست گذاشته و پس از نيم ساعت بشوييد).

 

 

اسپري رنگ مو

 

رقيق‌ها همچنين حاوي اسيد ضعيفي هستند كه باعث افزايش قدرت جذب رنگ‌ توسط مو مي ‌گردند. برخي فرآورده ‌ها ممكن است علاوه بر رنگ ‌هاي تضمين شده، حاوي رنگ‌ هاي تركيبي ديگر باشند كه در اين صورت برچسب بسته‌ بندي اين فرآورده‌ ها، داراي تذكراتي براي رعايت احتياط و همچنين آموزش انجام پاچ تست مقدماتي است. اكثر اين مواد علاوه بر رنگ، براي مدل دادن مو نيز به كار برده مي ‌شوند.

 

برخي فرآورده‌ ها به صورت اسپري، موس يا ژل ساخته شده ‌اند، برخي براي ايجاد رنگ‌ هاي فانتزي مو، قرمز، آبي، طلايي ‌‌نقره‌اي، صورتي و ساير رنگ‌ هاي غيرمعمول به كار مي ‌روند. همه رنگ ‌هاي موقت، مواد رنگي را مثل يك پوشش رنگي روي مو مي‌ گذارند و به درون ساختمان مو نفوذ نمي ‌كنند و يا خيلي كم نفوذ مي ‌كنند.

 

رنگ‌ هاي خيلي غليظ ممكن است به بالش يا لباس ماليده شوند. تعريق موجب رنگ دادن مو به پوست مي‌ گردد. رنگ‌ هاي موقت تا اندازه ‌اي نسبت به آب مقاوم هستند، ولي به راحتي با يك بار شستشو از بين مي ‌روند.

 

رنگ مو

 

رنگ ‌هاي نيمه ‌دايم

 

رنگ هاي نيمه‌ دايم چند امتياز دارند. دوام‌ شان از رنگ ‌هاي موقت بيشتر است، ولي پس از 4 تا 5 بار شستشو از بين مي ‌روند، لذا اگر خوش تان نيامد، براي تان مشكلي ايجاد نخواهد كرد.

 

اين فرآورده ها كاربردشان آسان است و تقريبا طبيعي به نظر مي ‌آيند و كمتر از رنگ‌ هاي اكسيداسيون دايمي، عكس‌العمل‌هاي آلرژي ايجاد مي ‌كنند. عيبي كه دارند اين است كه اثرشان دايمي نيست، همچنين نمي‌ توانند براي ايجاد رنگي روشن ‌تر از رنگ اصلي مو به كار برده شوند.

 

اين فرآورده‌ ها حاوي رنگ‌ هاي آلي هستند كه مخصوصا براي نفوذ در مو و سفت كردن مو در نظر گرفته شده‌اند. به ماده اكسيد كننده يا آمونياك كه براي رنگ‌ هاي اكسيداسيون ضروري هستند، احتياج ندارند و لذا لازم نيست قبل از استفاده با آن ها مخلوط شوند. به اين ترتيب مصرف آن ها آسان ‌تر است و ملايم ‌تر از رنگ ‌هاي اكسيداسيون هستند. اين نوع رنگ‌ها را مستقيما به مو زده و مثل شامپو به تمام قسمت‌ هاي‌ مو مي‌ مالند. اكثرا به صورت مايع بوده، اما تعداد كمي نيز به صورت موس هستند.

 

چون رنگ به داخل مو نفوذ مي ‌كند، مو كاملا رنگ مي ‌شود و بر خلاف رنگ ‌هاي موقت به لباس و ملافه و... ماليده نمي ‌شود. بسته به دفعات مصرف و فاصله بين آن ها، براي رنگ كردن تدريجي يا سريع مو به كار مي ‌روند.

 

رنگ ‌هاي نيمه دايم به صورت سري كاملي از بلوند خاكستري تا مشكي معمولي وجود دارند و نيز انواعي از طيف خاكستري، به رنگ‌ هاي دودي يا نقره‌اي موجود مي ‌باشند.

 

در واقع اين رنگ‌ها اغلب براي پوشاندن موهاي سفيد (وقتي كمتر از 40 درصد مو، سفيد و به صورت يكنواخت منتشر شده باشد) يا براي از بين بردن رنگ ‌هاي زرد و خاكستري يا سفيد كردن آن ها به كار مي ‌روند. همچنين براي طراوت دادن به رنگ مو در فواصل مصرف رنگ‌ هاي دائمي يا براي افزايش درخشندگي موي طبيعي، مصرف مي ‌شوند.

 

رنگ مو

 

معمولا اين رنگ‌ ها براي موهاي دكلره شده توصيه نمي ‌شوند.

 

با رنگ‌ هاي نيمه‌ دايم تعداد موارد عكس‌ العمل‌هاي آلرژيك خيلي پايين است و اغلب در افرادي پيش مي ‌آيد كه به رنگ‌ هاي اكسيداسيون حساس هستند. با اين حال براي احتياط، در برچسب بسته ‌بندي‌ها، انجام تست پاچ، قبل از هر بار مصرف، دستور داده شده است.

 

اگر شما مي خواهيد از هر كدام از اين رنگ‌ ها استفاده كنيد، دستورات برچسب را به دقت مطالعه نموده و به آنها عمل كنيد و قبل از هر بار مصرف، پاچ تست انجام دهيد.

منبع:beytoote.com


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ دى ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۲۷:۲۵ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]

 

معرفي بهترين و معروف ترين برند هاي لوازم آرايشي
برندهاي لوازم آرايشي ، معرفي برندهاي معتبر لوازم آرايشي
براي آشنايي با بهترين و معروف ترين برند لوازم آرايشي هرگز اين مطلب را از دست ندهيد زيرا 10 برند معروف و برتر لوازم آرايشي براي شما جمع اوري شده است.
معروف ترين و برترين برندهاي لوازم آرايشي
خانم ها گرايش زيادي به زيبا شدن دارند و تمايل دارند هنگامي كه در انظار عموم ظاهر مي شوند چهره زيبا و دلربايي داشته باشند . اين دسته از خانم ها با استفاده از انواع لوازم آرايشي به زيباتر شدن خود كمك مي كنند .نوشتن رپرتاژ آگهي

شركت هاي آرايشي و بهداشتي زيادي در سرتاسر دنيا به توليد لوازم آرايشي پرداخته اند و در سطح دنيا برندهاي معروف و متعددي در حوزه لوازم آرايشي و بهداشتي وجود دارد كه به زيبايي بانوان كمك مي كنند . در اين بخش از دنياي مد نمناك به معرفي معروف ترين و بزرگترين برندهاي آرايشي اشاره مي كنيم.

برندهاي لوازم آرايشي

معروف ترين برندهاي لوازم آرايشي را بشناسيد
بهترين برندهاي محصولات آرايشي
محصولات زيبايي حس اعتماد به نفس را در افراد بالا مي برد و موجب مي شود كه آنها در تمام مدت حضور در اجتماع احساس زيبايي و جذاب بودن داشته باشند. اما برخي از مواد آرايشي نامرغوب سبب آسيب به پوست و از بين رفتن زيبايي مي شود بنابراين اينكه چه لوازم آرايشي انتخاب كنيم بسيار پر اهميت است اما با ازدياد محصولات و مارك ها تقريبا يافتن بهترين برند محصولات ارايشي دشوار است.

محصولات زيبايي بايد حاوي مواد طبيعي نيز باشند و براي پوست شما مناسب باشند. برندهاي آرايشي معروف در سطح دنيا در بردارنده بهترين نتيجه ممكن بوده و ايمني مناسبي را نيز در بر داشته اند.در ادامه شما را با ليستي از بهترين برندهاي آرايشي كه از شهرت بسزايي برخوردارند آشنا خواهيم كرد.

شماره 10:كلينيكClinique

برند كلينيك برندي استثنايي در سرتاسر جهان است كه براي هر منطقه جغرافيايي محصولات مناسب با پوست مردم آن منطقه ارائه مي دهد. محصولات اين برند هيچ گونه حساسيتي در پوست ايجاد نمي كنند و از اين رو توصيه بسياري از متخصصان پوست اين برند است. اين برند شهرت خود را در ميان لوازم ارايشي تمامي ملكه ها دارا مي باشد.

كلينيكClinique

برند كلينيك توصيه متخصصان پوست
شماره 9:MAC

برند مك برندي است كه تحسين تمامي افراد را برانگيخته و موجب رضايت تمامي علايق و سليقه ها شده است. اين برند در ميان افراد مشهور نيز بسيار پرطرفدار است و داراي طيفي اختصاصي از محصولات زيبايي است. اين محصولات كيفيت بالايي دارند و توليدات آن نيازهاي تمامي زنان را تامين نموده است.

MAC مك

محصولات آرايشي با كيفيت برند مك
شماره 8:مايبيلينMaybelline

يكي از محصولاتي كه موجب زيبايي خيره كننده زنان مي شود مارك مايبيلين است كه مي توان در آخرين لحظه از آنها استفاده كرده و از منزل خارج شد.برند مايبيلين در ميان انواع مختلف مردم شهرت بسياري دارد و برندي در حال شكوفايي مي باشد.

مايبيلينMaybelline

مارك مايبيلين از بهترين برندهاي لوازم آرايشي
شماره 7:اربان ديكيUrban Decay

يكي از بهترين برندها در سراسر دنيا اربان ديكي است كه در سال 1996 تاسيس گرديده است.محصولات اين برند از تنوع زيادي برخوردارند و در مدت كوتاهي توانسته اند شهرت زيادي را به دست بياورند و چشم ها را به خود خيره سازند.

اربان ديكيUrban Decay

شهرت برند اربان ديكي در بين خانم ها
شماره 6:اوريفليمOriflame

يكي از برترين شركت ها در زمينه لوازم ارايشي شركت اوريفليم است كه در سال 1967 توسط دو برادر سوئدي بنيان گذاري شد. اوريفليم شهرت زيادي را در بين برندهاي آرايشي دارد و همانند اربان ديكي سهم بسيار بزرگي را از بازار لوازم ارايشي به خود اختصاص داده است. اين شركت مقداري از در آمد امور خيريه مي كند.

اوريفليمOriflame

اوريفليم يكي از برترين شركت ها در زمينه لوازم آرايشي
شماره 5:كاور گرل Cover Girl

يكي از مشهورترين برندها در سرتاسر جهان برند لوازم آرايشي آمريكايي كاور گرل است كه موفقيت خود را علاوه بر كيفيت محصولاتش مديون تبليغات چهره هاي مشهوري مانند كريستي برينكلي و تيرا بانكس است . اين برند آرايشي در بين افراد مشهور طرفداران زيادي دارد.

كاور گرل Cover Girl

كاور گرل Cover Girl برند پرطرفدار در بين افراد مشهور
شماره 4:آون Avon

يكي از بهترين محصولات ارايشي مي تواند لوازم آرايشي توليدي آون است كه در بازار فروش مقام دوم را بخود اختصاص داده و در بيش 140 كشور جهان فروش بسيار سريعي دارد. شهرت اين شركت توليد كننده لوازم آرايشي از استراتژي فروش خانه به خانه مي باشد.

آون Avon

فروش آون Avon در بيش 140 كشور جهان
شماره 3:رولون Revlon

قديمي ترين و مورد اعتمادترين برند در لوازم ارايشي مارك رولون است كه انواع رژ لب و وسايل مراقبتي از لب معروفي دارد و به همين خاطر مورد توجه زنان جوان قرار گرفته است. يكي ديگر از محصولات پرطرفدار لورن كرم ها و محصولات مراقبت از پوست آن است كه شهرت اين شركت را به حداكثر رسانده است.

رولون Revlon

مارك رولون قديمي ترين و مورد اعتمادترين برند در لوازم آرايشي
شماره 2:اتود Etude

از جديدترين و جوانترين برندها در دنيا برند اتود مي باشد كه محصولات متنوع آن از كيفيت بالايي برخوردار هستند وبه همين علت در كوتاه مدت توانسته اند نظر مشتريان را به خود جلب نمايند . اين برند محصول كشور كره جنوبي مجموعه رنگي متنوع بزرگي را ارائه كرده كه پيشرفت قابل توجهي را در دنياي مد و زيبايي به دست آورده است.

اتود Etude

برند اتود محصول كشور كره جنوبي
شماره 1:لوريل گروپ L’Oreal Group

لوريل گروپ بهترين برند در صنعت لوازم آرايشي لوريل گروپ است كه داراي تنوع محصولي بيش از 500 عنوان است . اين شركت ابتدا به توليد رنگ مو پرداخت و سپس به توليد محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از مو، عطرهاي متنوع و ... پرداخت.

منبع:namnak.com


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ دى ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۱۹:۲۷ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]

 


تعداد بيشماري محصولات آرايشي و بهداشتي در بازار وجود دارند كه اين تعداد زياد و تنوع بالاي برندها و انواع مختلف آن‌ها مي‌تواند گيج كننده باشد و خانم‌ها را در انتخاب محصولات ضروري و مناسب سردرگم كند. اين سردرگمي نه تنها باعث هزينه‌هاي زياد و غيرضروري مي‌شود بلكه ممكن است نيازهاي ضروري و اصلي نيز تحت پوشش قرار نگيرند و آن طور كه بايد از محصولا آرايشي و بهداشتي بهره و سود نبريد. اما در ميان اين همه محصولات آرايشي و بهداشتي متنوع كدام موارد ضروري هستند و حتما بايد آن‌ها را داشته باشيد؟ در اين مقاله اختصاصي از مجله قرمز آن محصولاتي را معرفي مي‌كنيم كه حتما بايد داشته باشيد و با داشتن و استفاده از آن‌ها به چيز ديگري نياز نداريد.

پاك كننده صورت
پاك كردن پوست و شستن صورت به صورت روزمره از ضروري‌ترين نيازهاي هر فرد است و براي اين كار شما به شوينده مناسب صورت نياز داريد، شوينده‌ها و پاك كننده‌هايي كه نياز به آبكشي دارند معمولا اولين انتخاب هستند و در كنار آن‌ها پاك كننده‌هاي ميسلار هم مي‌تواند براي راحتي بيشتر هر روز استفاده شود.


كرم دور چشم
محصولات آرايشي و بهداشتي ضروري


پوست اطراف چشم نازك‌ترين و خشك‌ترين قسمت پوست بدن است و به همين دليل هميشه اولين چروك‌ها در اين قسمت تشكيل مي‌شود. براي پيشگيري از اين اتفاق لازم است از ميانه و اواخر دهه بيست زندگي استفاده از كرم دور چشم را آغاز كنيد. كرم‌هايي كه حاوي هيالورونيك اسيد هستند بهترين نوع كرم دور چشم هستند.

فونداسيون يكي از محصولات آرايشي و بهداشتي مهم
پوست شما هميشه در حالت ايده‌آل قرار ندارد و گاهي (براي برخي افراد هميشه) خوب است كه از كرم پودر و فونداسيون براي يكدست كردن سطح پوست و جلوه بهتر آرايش استفاده شود. كرم پودر را همرنگ پوست خود و بر اساس نياز و ويژگي‌هاي آن انتخاب كنيد.

كرم مرطوب كننده بدن
محصولات آرايشي و بهداشتي ضروري


بيشتر خانم‌ها به مرطوب كردن صورت خود اهميت مي‌دهند اما پوست بدن را فراموش مي‌كنند. هرچند پوست بدن نسبت به صورت در معرض آسيب كمتري است اما لازم است كه هر بار پس از استحمام (به خصوص حمام آب گرم) از كرم مرطوب كننده مناسب روي پوست بدن استفاده شود.

رژگونه
محصولات آرايشي و بهداشتي ضروري


هيچ آرايشي بدون رژگونه كامل نيست و اين رژگونه است كه به چهره شما طراوت مي‌دهد و آن را جوان و درخشان نشان مي‌دهد. پس اگر قصد آرايش كامل داريد حتما رژگونه هم استفاده كنيد و آن را از رنگ مناسب پوست خود تهيه كرده و به روش درست به كار ببريد تا آرايشي طبيعي داشته باشيد.

نرم كننده مو
مهم نيست موهاي صاف و نرم داشته باشيد يا وز و حجيم، استفاده از نرم كننده يكي از كارهاي ضروري در مراقبت و بهداشت مو است. نرم كننده رطوبت از دست رفته مو را به آن باز مي‌گرداند و تحت شرايطي مي‌تواند جايگزين شامپو هم باشد. نرم كننده را حتما متناسب با جنس موي خود انتخاب كنيد.

بالم لب يكي از محصولات آرايشي و بهداشتي ضروري
محصولات آرايشي و بهداشتي ضروري


لب‌ها در طول روز در معرض عوامل محيطي آلودگي، خشكي و … قرار دارند و به همين دليل خشك و پوسته پوسته مي‌شوند. براي مقابله با اين عارضه لازم است كه مرتب از بالم لب استفاده كنيد. بالم لب با ايجاد مانع از خشك شند رطوبت سطح لب جلوگيري كرده و آن را نرم و براق مي‌كند.

لوسيون بدن
لوسيون بدن كاربرد آرايشي و زيبايي دارد و تقريبا معادل كرم پودر براي بدن است. اين لوسيون‌ها با يكدست كردن رنگ پوست و پوشاندن لكه‌ها زيبايي آن را بيشتر مي‌كنند و اگر خاصيت ضدآفتابي هم داشته باشند با يك تير دو نشان زده‌ايد.

خط چشم
مهم نيست چقدر اهل آرايش باشيد، اين كه كشيدن خط چشم دنباله دار و بلند كار هرروزه شما باشد يا به يك خط نازك داخل چشم بسنده كنيد در هر صورت شما به خط چشم نياز خواهيد داشت. اگر آرايش سريع و نه چندان بي‌عيب را ترجيح مي‌دهيد خط چشم مدادي را امتحان كنيد، خط چشم‌‌هاي ژلي و مايع هم براي كساني كه وقت و تمرين زيادي دارند مناسب است.

اسپري مو
اگر يك مدل موي تميز و زيبا مي‌خواهيد كه با وزش باد دگرگون نشود لازم است كه پس از درست كردن موها از اسپري مو هم استفاده كنيد. اسپري مويي را انتخاب كنيد كه بوي خوبي داشته باشد و موها را سنگين نكند و حالت چسبندگي به آن ندهد.

اسكراب بدن يكي از محصولات آرايشي و بهداشتي ضروري
پوست بدن نيز مانند پوست صورت نياز به اسكراب و لايه برداري مرتب دارد و اين لايه برداري با اسكراب‌هاي شيميايي وو فيزيكي امكان پذير است. اين اسكراب‌ها را روي پوست مرطوب ماساژ دهيد و آبكشي كنيد تا اثري از آن و سلول‌هاي مرده پوست روي آن باقي نماند.

شامپوي خشك
محصولات آرايشي و بهداشتي ضروري


زماني پيش مي‌آيد كه موهاي شما چرب شده‌اند ولي وقت حمام كردن و شامپو زدن موها فرا نرسيده است. در اين موقعيت شما بايد از شامپوي خشك استفاده كنيد. شامپوي خشك را شب روي موها اسپري كنيد و تا صبح شاهد از بين رفتن چربي‌هاي اضافي روي آن باشيد.

كرم مرطوب كننده صورت
پوست صورت شما بايد هميشه مرطوب باشد و اين رطوبت را از دست ندهد تا دچار چروك و آسيب‌هاي ديگري نشود. خشكي پوست نه تنها منجر به چروك پوستي مي‌شود بلكه مي‌‌تواند التهاب پوست را افزايش داده و باعث آسيب‌هاي جدي شود.

ضدآفتاب روزمره
محصولات آرايشي و بهداشتي ضروري


آفتاب از عوامل آسيب رسان به پوست صورت و بدن است و بهترين روش براي جلوگيري از اين آسيب‌ها (كه گاهي ممكن است خطرناك هم باشند) استفاده روزمره از كرم ضدآفتاب است. كرم ضدآفتاب را متناسب با نوع پوست خود و شدت تابش نور خورشيد در محل زندگي خود انتخاب كنيد.

كرم دست
دستان شما هرروز در معرض تماس با مواد شوينده و عوامل محيطي متعددي قرار دارند و ممكن است پوست دست در اثر اين عوامل خشك و ملتهب شود. براي جلوگيري از اين اتفاق هر شب از كرم دست مناسب و آبرسان استفاده كنيد و پوست دست را نرم و مرطوب نگه داريد.

ريمل
زيبايي مژه‌ها و چشم‌ها نقش مهمي در زيبايي چهره دارند و ريمل مي‌تواند اين زيبايي را كامل كند. در كنار خط چشم استفاده از ريمل هم براي آرايش چشم توصيه مي‌شود و براي اين منظور مي‌توانيد ريمل‌هاي مشكي يا رنگي تيره استفاده كنيد.

رژ لب
محصولات آرايشي و بهداشتي ضروري


بخش اصلي لوازم آرايش هر خانمي را رژ لب تشكيل مي‌دهد. رژ لب با اضافه كردن جذابيت به لب‌ها، زيبايي چهره را كامل مي‌كند. رژ لب مي‌تواند رنگ‌هاي مختلفي داشته باشد اعم از طيف قرمز و صورتي و يا رنگ‌هاي خنثي مثل كالباسي.

شامپو از ضروري‌ترين محصولات آرايشي و بهداشتي
موها به مرور زمان بر اثر چربي سطح پوست و آلودگي‌هاي محيطي كثيف مي‌شوند و لازم است كه هفته‌اي دو تا سه بار شامپو شوند. شامپو را بر اساس نوع موهاي خود انتخاب كنيد و ترجيحا از شامپوهاي فاقد سولفات و پارابن استفاده كنيد.

لاك ناخن
محصولات آرايشي و بهداشتي ضروري


دستان زيبا با ناخن‌هاي زيبا كامل مي‌شوند و در كنار مانيكور و رسيدگي به بهداشت ناخن و زيبايي آن بهتر است از لاك ناخن با رنگ مناسب هم استفاده كنيد. لاك با رنگ ملايم و خنثي بهترين انتخاب براي خانم‌هاي فعال در جامعه است.

دئودورانت
تعريق بدن از مشكلاتي است كه باعث بد بو شدن بدن و عوارض ديگري مي‌شود و براي كم كردن تعريق و از بين بردن بوي آن لازم است هر روز از دئودورانت استفاده كنيد. اگر تعريق بالايي داريد بهتر است از ضدتعريق استفاده كنيد.

منبع:redmag.ir


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ دى ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۰۳:۵۴ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]

معرفي شغل آرايشگر

اگر به آرايشگري علاقه داشته و از روبرو شدن با افراد مختلف لذت مي بريد، اين شغل مي تواند براي شما مناسب باشد.

در طول تاريخ بشر زيبايي و آراستگي مورد توجه همه بوده است. ظاهر افراد تا حد زيادي نشان دهنده شخصيت افراد مي باشد و در ارتباطات اجتماعي موثر است. از دلايل اصلي اهميت داشتن آرايش براي افراد، پوشاندن عيب هاي موجود در مو و پوست و زيباتر شدن مي باشد.

آرايشگري فن و هنري است كه به زيباتر جلوه دادن ظاهر افراد (پوست، مو و ...) مي پردازد. آرايش به معني اضافه كردن و پيرايش به معناي كم كردن است. در كشور ما آرايش بيشتر براي خانم ها و پيرايش براي آقايان استفاده مي شود.

آرايشگر زنانه به كوتاه كردن، مدل دادن، رنگ كردن موها، آرايش صورت، پاكسازي پوست و طراحي ناخن ها مي پردازد. در آرايشگاه هاي مردانه كارهاي كوتاه كردن، حالت دادن و رنگ كردن موها و اصلاح صورت انجام مي شود.

آرايشگري حرفه اي در جهان به يك علم تبديل شده و اصول خاص خودش را دارد. به عنوان مثال در مورد كوتاهي مو آرايشگر حرفه اي، با تجربه‌اي كه دارد فرم صورت از نظر استخواني يا گوشتي بودن، جنس مو، اندازه گردن، اشكال هندسي سر و ساير گزينه‌ها را در نظر گرفته و سپس تصميم مي‌گيرد كه مو را چگونه اصلاح كند اما در كشور ما كه اين شغل عمدتا به صورت حرفه اي نمي باشد، مشتري دستور مي‌دهد كه چه مدل مويي داشته باشد.

براي آرايشگر شدن مي توانيد دوره هاي فني موجود را گذرانده و يا در كنار يك آرايشگر ماهر كارآموزي كنيد. براي اين شغل بايد بتوانيد مهارت هاي ارتباطي خوبي داشته و به بهترين شكل به مشتريان خدمات ارائه دهيد. بايد خلاق بوده و از آخرين مدل ها و مدها و روش ها اطلاع داشته باشيد. طبق برخي تحقيقات انجام شده، آرايشگري شادترين شغل دنيا مي باشد. البته در بلندمدت ممكن است آرايشگر دچار مشكلاتي از قبيل كمردرد و پادرد شود.

كار آرايشگري معمولا به صورت تمام وقت است. در برخي زمان هاي سال مانند اعياد تا ساعات طولاني حتي در شب ها و تعطيلات نيز آرايشگرها بايد كار كنند. البته افرادي كه خود سالن زيبايي و آرايشگاه دارند، تعيين ساعت كاري بر عهده خودشان است.

محل كار آرايشگر در سالن هاي زيبايي و آرايشگاه هاي مختلف است كه بايد شرايط خاصي داشته و مورد تاييد وزارت بهداشت باشد.

در ادامه براي آشنايي بيشتر با شغل آرايشگري اطلاعات كاملي در زمينه وظايف، مهارت و دانش مورد نياز، تحصيلات لازم و نحوه
ورود به شغل، فرصت هاي شغلي و بازار كار و ميزان درآمد آرايشگر ارائه مي شود.

وظايف آرايشگر
به عنوان يك آرايشگر تازه كار معمولا بايد كارهاي زير را انجام دهيد :

خوشامدگويي به مشتريان

شستن موهاي مشتريان

كوتاهي هاي ساده

اطمينان از تميز و آماده بودن لوازم كار و حوله ها

تميز و مرتب كردن سالن

نوبت دادن به مشتريان و تحويل پول از آنها

به عنوان يك آرايشگر ماهر بايد با مشتريان در مورد نوع كاري كه مي خواهند صحبت كرده و مشاوره هاي لازم را به آنها داده و جديد ترين روش ها و مدل ها را به اطلاع شان برسانيد.

 

به طور كلي كار يك آرايشگر ماهر عبارتند از:

كوتاه كردن و مدل دار كردن مو

رنگ كردن، فركردن يا صاف كردن مو

دادن مشاوره در خصوص مشكلات پوست و مو

انجام اصلاح ابرو و صورت

انجام آرايش هاي صورت، پاكسازي پوست و طراحي ناخن ها ( در آرايشگاه هاي زنانه)

رعايت كامل اصول بهداشتي در كار

تهيه مواد و وسايل لازم براي آرايشگاه

در آرايشگاه هاي بزرگ معمولا آرايشگرها به صورت تخصصي كار مي كنند به عنوان مثال يك آرايشگر فقط كار كوتاهي مو و ديگري كار رنگ كردن مو را انجام مي دهد. در آرايشگاه هاي كوچك معمولا يك يا دو آرايشگر همه كارهاي مشتريان را انجام مي دهند.



مهارت هاي عملي خوب
خلاقيت و داشتن ذوق هنري – به عنوان مثال آرايشگر در انتخاب مدل و رنگ مو با توجه به رنگ پوست و نوع چهره مشتري، بهترين ها را به او پيشنهاد بدهد.

مهارت هاي ارتباطي عالي كه در جذب مشتري در اين كار بسيار مهم و تاثيرگذار است.

توان ارائه خدمات مناسب به مشتري

اطلاع از مدهاي جديد

يادگيري روش هاي جديد

آشنايي با مسايل ايمني و بهداشتي

آراستگي ظاهري

 

نحوه ورود به شغل آرايشگري
شما مي توانيد اين كار را به صورت كاملا تجربي و نزد يك استاد ماهر ياد بگيريد. اما براي آموزش حرفه اي در اين شغل مي توانيد پس از گذراندن سال اول دبيرستان وارد شاخه كار و دانش در رشته هاي آرايش و پيرايش زنانه، پيرايش وترميم موي مردانه شويد. در صورت علاقه مندي مي توانيد در رشته هاي پيرايش زنانه و مردانه و مراقبت و زيبايي مو و پوست كه به تازگي در دانشگاه جامع علمي كاربردي راه اندازي شده اند، ادامه تحصيل دهيد.

همچنين مي توانيد در دوره هاي 3 تا 4 ماهه آموزشگاه هاي زير نظر سازمان فني و حرفه اي شركت كرده و پس از موفقيت در آزمون وزارت كار، مدرك معتبر فني و حرفه اي دريافت كنيد. البته دوره هاي تخصصي ديگري وجود دارد كه در صورت علاقه مي توانيد در آنها شركت كنيد.

فرصت شغلي و بازاركار آرايشگري
شما مي توانيد در آرايشگاه هاي مختلف كار كنيد. در اين نوع كار معمولا به صورت درصدي و توافقي با صاحب آرايشگاه كار مي كنيد.

در صورت داشتن تجربه لازم و سرمايه مورد نياز، مي توانيد مستقل شده و براي خود آرايشگاهي راه اندازي كنيد. اگر سرمايه كافي نداريد، مي توانيد با چند آرايشگر ديگر به صورت مشترك، آرايشگاهي تاسيس كنيد.

همچنين مي توانيد با گذراندن دوره هاي تخصصي و گرفتن مدرك مربيگري آموزشگاه آرايشگري راه اندازي كنيد. هزينه هاي راه اندازي يك آرايشگاه يا آموزشگاه آرايشگري ممكن است زياد باشد، اما آرايشگران اگر بتوانند خدمات خوبي ارائه كرده و مشتري جذب كنند، به زودي با درآمد خود مي توانند اين هزينه ها را جبران كنند. براي آشنايي با شرايط تاسيس آموزشگاه هاي فني و حرفه اي آزاد روي لينك زير كليك كنيد :


آيين‌نامه نحوه تشكيل و اداره آموزشگاههاي فني و حرفه‌اي آزاد

از آنجا كه امروزه مردم به زيبايي و آراستگي خود بيش از پيش اهميت مي دهند و به صورت يكي از نيازهاي اصلي آنها درآمده است، وضعيت بازاركار مناسبي براي اين شغل وجود دارد و روند رو به رشدي را نيز در سال هاي آتي مي توان براي آن پيش بيني كرد.

وضعيت استخدام اين شغل در برخي كشورهاي جهان به شرح زير است :

آمريكا - پيش بيني ها نشان مي دهد ميزان استخدام آرايشگرها بين سال هاي 2010 تا 2020، رشد 14 درصدي خواهد داشت. در حالي كه متوسط اين رشد براي همه مشاغل 14 درصد مي باشد.

استراليا - در بازه زماني 5 سال گذشته ميزان استخدام اين شغل رشد منفي 3.1 درصدي داشته و رشد متوسطي در آينده براي آن پيش بيني مي شود.

 

ميزان درآمد آرايشگر

آرايشگري يك شغل بسيار زودبازده مي باشد. به اين معنا كه فرد پس از ديدن آموزش هاي لازم، در مدت زمان كوتاهي مي تواند درآمد كسب كند. درآمد آرايشگر بسيار متفاوت است. ميزان مهارت، توانمندي، به روز بودن و تجربه آرايشگر و ميزان رضايت مشتري در موفقيت او و كسب درآمد بيشتر بسيار مهم و موثر مي باشد. در مجموع آرايشگري درآمد مناسبي دارد. آرايشگراني كه آرايشگاه يا آموزشگاه آرايشگري مستقل دارند، درآمد بالاتر و گاهي بسيار بالاتري نسبت به ساير آرايشگران دارند. البته به شرطي كه هميشه خدمات مطلوب و مناسبي به مشتريان ارائه دهند.

بسياري از آرايشگاه هاي زنانه چون در كنار آرايشگري خدمات بهداشتي،زيبايي و پوستي بيشتري نسبت به آرايشگاه هاي مردانه ارائه مي دهند، درآمد بالاتري دارند.

ميزان درآمد آرايشگرها در برخي از كشورهاي جهان عبارتند از :

آمريكا - متوسط درآمد اين شغل ساعتي 10.82 دلار (براي همه مشاغل ساعتي 16.27 دلار) در سال 2010 و مطابق با آخرين آمارها در اسل 2013، درآمد سالانه آرايشگران 23.150 دلار بوده است.

استراليا - متوسط درآمد سالانه اين شغل 31.200 دلار (قبل از كسر ماليات) مي باشد.

انگلستان - متوسط درآمد سالانه اين شغل براي افراد آموزش ديده بين 21.500 تا30.500 دلار و براي افراد بسيار متخصص بسته به نوع كار و محل سالن خود46.000 دلار يا بيشتر مي باشد.
شخصيت هاي مناسب اين شغل

در يك انتخاب شغل صحيح و درست، عوامل مختلفي از جمله ويژگي هاي شخصيتي، ارزش ها، علايق، مهارت ها، شرايط خانوادگي، شرايط جامعه و ... براي هر فرد بايد در نظر گرفته شوند. يكي از مهم ترين اين عوامل ويژگي هاي شخصيتي مي باشد. شناخت درست شخصيت هر فرد فرآيندي پيچيده و محتاج به تخصص و زمان كافي است. البته هر فردي ويژگي هاي منحصربه فرد خود را دارد، حتي افرادي كه به نوعي تيپ شخصيتي مشابه دارند، باز هم در برخي موارد با يكديگر متفاوت هستند.

به طور كلي هميشه افراد موفقي از تيپ هاي شخصيتي مختلف در تمام مشاغل هستند و نمي توان دقيقا اعلام كرد كه فقط تيپ هاي شخصيتي خاصي هستند كه در اين شغل موفق مي شوند. اما طي تحقيقاتي كه صورت گرفته تيپ هاي شخصيتي اي كه براي اين شغل معرفي مي شوند، عموما اين كار را بيشتر پسنديده و رضايت شغلي بيشتري در آن داشته اند.

شخصيت هاي مناسب اين شغل بر اساس شخصيت شناسي MBTI : (براي مشاهده كامل هرتيپ شخصيتي روي آن كليك كنيد)

ESFJ اين تيپ شخصيتي از كارهاي خدماتي لذت مي برد و دوست دارد با مردم در تماس باشد و به آنها كمك كند.

ISFP اين تيپ شخصيتي از ارائه خدمت به ديگران و رفع نيازهاي آنها لذت مي برد.

 

منبع:iranianpath.com


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ دى ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۳۲:۲۴ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]

علاقمندي
اشتباهاتي كه نبايد در راه‌اندازي آرايشگاه مرتكب شد
مدير سالن زيبايي تازه‌كار بايد از همان ابتدا بداند كه چه مقدار كميسيون را مي‌تواند در دراز مدت به پرسنل خود بپردازد.
همه‌ي ما مي‌توانيم از اشتباهات ديگران درس عبرت بگيريم. برخي صاحبان آرايشگاه اشتباهاتي را كه در طول سال‌ها تجربه‌ي خود مرتكب شده‌اند را به اشتراك گذاشته‌‌اند تا با خواندن آن‌ها عاقلانه در اين راه گام برداريم.
اگر از شكست بترسيد هرگز نمي‌توانيد صاحب آرايشگاه شويد. با در نظر داشتن اين حقيقت كه صاحبان موفق سالن‌هاي زيبايي در امتداد مسير موفقيت خود هرگز بدون خطا و اشتباه نبودند، اعتماد به‌ نفس بيشتري خواهيد يافت. حال مي‌پردازيم به اشتباهاتي كه مالك يك آرايشگاه تا جايي‌ كه امكان دارد نبايد مرتكب آن‌ها شود.

پرداخت دستمزد بالا
در ابتداي كار دستمزد بالايي به آرايشگرها ندهيد. برخي صاحبان آرايشگاه در ابتدا با پرداخت درصدهاي باورنكردني مانند 70% به آرايشگرها شروع به كار مي‌كنند. درصدهاي خيلي بالا بعدها مشكل‌ساز خواهد شد. شما مرتكب چنين اشتباه تلخي نشويد. اگر با اين روش اشتباه كار خود را شروع كنيد مجبور هستيد تا آخر ادامه آن را ادامه دهيد در حالي‌كه مي‌دانيد با 50% پورسانت هم مي‌توانيد آرايشگرهاي ماهري را استخدام كنيد.
به محض افتتاح سالن زيبايي، كسب و كار شما رونق پيدا نخواهد كرد. همه چيز به گذشت زمان نيازمند است. يك مدير سالن زيبايي تازه‌كار بايد از همان ابتدا بداند كه چه مقدار كميسيون را مي‌تواند در دراز مدت به پرسنل خود بپردازد.
سوالي كه پيش مي‌آيد اين است كه اگر صاحب يك آرايشگاه توانايي پرداخت درصد بالا نداشته باشد چگونه پرسنل ماهر و باتجربه استخدام كند؟
با آرايشگري كه قرار است استخدام كنيد در مورد هدف خود صحبت كنيد. آن‌ها را متقاعد كنيد كه آرايشگاه شما آرايشگاه معتبر و خوبي است. اگر شما و حرف‌هاي شما را باور كنند، قطعا به گروه شما ملحق خواهند شد.

انتخاب نامناسب آرايشگر
در استخدام پرسنل جديد عجله نكنيد. بررسي آموزش، ميزان تحصيلات، سابقه‌ي شغلي و توانايي پرسنلي كه قرار است در آينده براي شما كار كنند قطعا نيازمند زمان است. برخي از صاحبان آرايشگاه بدون امتحان و خيلي زود به پرسنل جديد اعتماد مي‌كنند و در نتيجه براي خود دردسر درست مي‌كنند.

اگريك آرايشگر بتواند با خلاقيتش مشتري را راضي و شيفته كند، آرايشگر فوق‌العاده خوبي است.

استخدام آرايشگر خيلي باتجربه
استخدام آرايشگري كه تجربه‌ي خيلي زيادي دارند نيز معايبي به‌همراه دارد. بهتر است آرايشگرهايي كه حداكثر يك سال سابقه و تجربه دارند و درنهايت براي خود مشتري جمع نكردند استخدام كرد. اگر كسي براي مدت طولاني در يك آرايشگاه مشغول به‌ كار باشد، طبيعتا به برخي روش‌ها و كارها در آن سالن زيبايي عادت مي‌كند و هنگام كار در آرايشگاه جديد با مشكل روبرو شده و حتي عادات بدي كه در آرايشگاه قبلي به چشم نمي‌آمد در آرايشگاه جديد فاحش خواهد شد.
اگريك آرايشگر بتواند با خلاقيتش مشتري را راضي و شيفته كند، آرايشگر فوق‌العاده خوبي است. هميشه افراد خلاقي را استخدام كنيد كه فكر مي‌كنند خلاقيت مهمترين ويژگي يك آرايشگر است. البته فقط خلاقيت مهم نيست بلكه براي صاحب يك آرايشگاه رضايت مشتري‌ها مهمتر از هر چيزي است. اگر مشتري از خدمات ناخن و مو يك آرايشگر راضي باشد، طبيعتا دوباره به آرايشگاه و برمي‌گردد نه فقط به خاطرخلاقيت يك آرايشگر.
برخي به دنبال كار پاره وقت هستند و برخي دوست دارند اين شغل را به عنوان شغل دوم داشته باشند و برخي هم فكر مي‌كنند كه به آرايشگري علاقه دارند ولي در اصل اين‌ طور نيست. بنابراين اين قبيل افراد وقتي وارد شغل آرايشگري مي‌شوند خيلي زود نظرشان برگشته و به دنبال شغل ديگر مي‌گردند.

استخدام آرايشگر بدون آزمون
بهتر است قبل از استخدام يك آرايشگر از او نمونه كار بخواهيد. هميشه از افرادي كه براي كار به آرايشگاه شما مراجعه مي‌كنند نمونه كار بخواهيد. اگر مدل همراه نداشته باشند، مي‌توانند يكي از آرايشگرهاي شما را براي مدل انتخاب كنند تا كيفيت كار آن‌ها را ببينيد.
كار عاقلانه اين است كه افراد براي يك دوره‌ي آزمايشي به مدت 1 تا 2 هفته در آرايشگاه مشغول به‌كار شوند و بعد از رضايت صاحب سالن زيبايي استخدام شوند.

آرايشگاه موفق معمولا با تابلو و تبليغات خود به مشتري‌ها اعلام مي‌كند كه چه نوع خدماتي ارائه مي‌دهد.

مكان نامناسب
آرايشگاه خود را در جايي پررفت‌ و آمد افتتاح كنيد نه در جاهاي پرت و خلوت. آرايشگاه موفق معمولا با تابلو و تبليغات خود به مشتري‌ها اعلام مي‌كند كه چه نوع خدماتي ارائه مي‌دهد. نصب تابلو تاثير خيلي مثبتي در جذب مشتري دارد.

مديريت ضعيف
به فكر پيشرفت و توسعه‌ي شغل خود باشيد. وقتي آرايشگاه خود را راه انداختيد، براي حفظ اين حرفه فقط روي استعدادهاي خود تمركز نكنيد. بزرگ‌ترين اشتباه بعد از افتتاح آرايشگاه اين است كه بيشترين تمركز روي سرمايه‌گذاري باشد تا مديريت سالن زيبايي. اگر تمام پرسنلي كه استخدام كرده‌ايد خلاق باشند ولي در تجارت سررشته‌اي نداشته‌ باشند، حتي با اين‌كه مشتريان زيادي خواهيد داشت پيشرفت نخواهيد كرد. بهتر است در ابتداي كار آرايشگاه را با تمام امكانات اجاره كنيد، خيلي ساده تغيير دهيد و هرموردي را ثبت و ضبط كنيد. به‌عنوان مثال برخي از صاحبان آرايشگاه درصدهاي مختلفي به پرسنل مي‌دهند و معتقدند پرسنلي كه مشتري جذب نمي‌كند، بايد درصد كمي دريافت كنند.
شما بايد با دقت زياد آرايشگاه را اداره كنيد. با مشتريان در ارتباط باشيد و نظر آن‌ها را درمورد خدمات پرسنل جويا باشيد و تمام موارد را با كد و دقيق ثبت كنيد تا حق هيچ پرسنلي ضايع نشود.
شهرت و موقعيت خود را فرموش نكنيد. تاكيد تمام صاحبان آرايشگاه كه با آن‌ها صحبت كرديم اين بود كه وقتي مشتري جديد از خدمات آرايشگاه كاملا راضي باشد، قطعا اين موضوع دهان به دهان پيچيده و موجب شهرت بيشتر آرايشگاه شما مي‌شود.

عدم تبليغات در صفحات نيازمندي روزنامه
تبليغات در صفحات نيازمندي روزنامه ضرورت فراواني دارد. طبق نظر يكي از صاحبان آرايشگاه، از طريق تبليغات در صفحات نيازمندي روزنامه حتي اگر مشتري جديدي به آرايشگاه مراجعه نكند، لااقل مشتري‌هاي قديمي كه بدنبال آدرس و شماره تلفن بودند هرزگاهي مراجعه خواهند كرد. حال سوال اين‌جاست كه آيا اندازه‌ي آگهي مهم است يا خير. بسياري از صاحبان آرايشگاه به اهميت اين موضوع واقف نبودند و نمي‌دانستند كه اندازه‌ي آگهي به اندازه جاي اگهي حائز اهميت است.

تبليغات سوپر ماركت و فروشگاه مواد غذايي تاثير چنداني روي كسب و كار آرايشگاه نخواهد داشت.

تبليغات بي‌تاثير
آيا تبليغات كافي براي آرايشگاه خود كرديد؟ بسياري از صاحبان آرايشگاه معتقدند كه اگر آرايشگاه نزديك يك سوپر ماركت باشد، قطعا مشتري زيادي مراجعه خواهند كرد. ولي به‌ ياد داشته باشيد كه تبليغات پشت رسيد فروشگاه مواد غذايي تاثير چنداني روي كسب و كار شما نخواهد داشت.

ناديده گرفتن تاثير تبليغات كامپيوتري
قدرت كامپيوتر را ناديده نگيريد. با داشتن آدرس ايميل و صفحه‌ي اينستاگرام هر مشتري جديد كه به آرايشگاه مراجعه مي‌كند مي‌توان به‌راحتي انواع خدمات را براي او تبليغ كرد. به‌عنوان مثال اگر مشتري براي مانيكور و يا پديكور به سالن زيبايي مراجعه كند، با ارسال ايميل تبليغاتي مي‌توان خدمات‌ ديگر را تبليغ كرد.

اهميت ندادن به پرسنل
براي پرسنل ارزش قائل باشيد. همان‌طور كه از آن‌ها كار زيادي مي‌خواهيد، بايد در نگه‌داشتن آن‌ها نيز تلاش كنيد. به‌محض اين‌كه مشكلي بين پرسنل پيش آمد حتما به آن رسيدگي كنيد.
به موضوع «تميز كردن سالن زيبايي بعد ازساعت كاري» رسيدگي كنيد . پرسنل مسن‌تر احساس مي‌كنند كه نظافت سالن زيبايي وظيفه‌ي آن‌ها نيست و نيروهاي جوان بايد اين‌كار را بكنند.
كارها را براي پرسنل راحت‌تر كنيد. اگر شما از هزينه مي‌كنيد و به‌عنوان مثال اجاره پرداخت مي‌كنيد، هزينه‌ي سنگيني بابت تبليغات و ساير موارد صرف مي‌كنيد در عوض نيروهاي كاري شما از جان و توان خود مايه مي‌گذارند. فراموش نكنيد اگر نيروي كاري شما آرايشگاه را ترك كند، قطعا بسياري ازمشتري‌ها را ازدست خواهيد داد.
سعي كنيد پرسنل را شاد و راضي نگه‌داريد چرا كه اين‌ كار مزاياي زيادي براي شما خواهد داشت.
با استخدام پرسنل با كيفيت، تشويق كارگروهي، تبليغات مختلف و درنظرگرفتن اين شغل به عنوان يك حرفه حتما در اين راه موفق خواهيد شد تاجايي‌كه روزي آرايشگاه شما به‌عنوان يكي از آرايشگاه‌هاي برتر معرفي خواهد شد.

منبع : .irangan.com


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۴۱:۳۹ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی